مطالب آموزشی

بهترین پمپ آب و راه‌های افزایش عمر پمپ خانگی

در این مطلب به نصب بهترین پمپ آب و راه‌های افزایش عمر پمپ خانگی می‌پردازیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع پمپ با صنایع پمپ سازی ملل...

برای انتخاب پمپ خانگی یا همان پمپ کاشانه‌ای نیاز به ویژگی‌هایی می‌باشد که اغلب در فروشگاه‌های سنتی فروش پمپ خانگی یا از طرف کارشناسان فروش در فروشگاه اینترنتی جهت خریدن پمپ خانگی از شما سؤال می‌شوند. این ویژگیها عموماً عبارتند از ارتفاع طبقه‌ای که در آن سکونت دارید، تعداد سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ یا به عبارتی زیربنای کلی ساختمان و متراژ لوله از محل نصب پمپ آب تا مکان بهره‌برداری. در این مقاله به معرفی بهترین پمپ آب، نصب و راه ‌اندازی پمپ آب خانگی، راه‌های افزایش عمر پمپ خانگی می‌پردازیم. جهت آشنایی با بهترین پمپ آب و یا اطلاع از قیمت و خرید پمپ کف کش و لجن کش با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

بهترین پمپ آب

این سوال در ذهن بیشتر افراد وجود دارد که بهترین پمپ آب برای مصرف خانگی چیست؟ همان‌طور که قبلاً گفته شده است، با توجه به ویژگی‌های محل مصرف، پمپ خانگی  متفاوت است. واضح است که انتخاب پمپ با فشار و دبی بالا علاوه بر صرف هزینه‌های هنگفت ممکن است به تأسیسات منزل لطمه وارد کند. از آن‌طرف پمپ با فشار و دبی کم از عهده برطرف کردن نیاز شما بر نمی‌آید.

ولی در صورتی که بخواهیم به‌ صورت تجربی یک پمپ مناسب برای آپارتمان شما انتخاب کنیم، معمولا به این صورت می‌باشد که برای طبقه اول و دوم با متراژ کم پمپ خورشیدی یا همان پمپ محیطی تا نهایتاً یک اسب توصیه می‌گردد. برای طبقه سوم و چهارم با متراژ کم نیز عموماً پمپ‌های بشقابی ۱ اسب و ۱.۵ اسب بهتر هستند. در صورتی که نیاز به دبی بیشتری باشد که می‌توان دو اسب دو پروانه نیز استفاده کرد و در برای طبقات بالاتر بسته به متراژ و ارتفاع می‌توان انواع پمپ جتی را مورد استاده قرار داد.

در این مطلب به نصب بهترین پمپ آب و راه‌های افزایش عمر پمپ خانگی می‌پردازیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع پمپ با صنایع پمپ سازی ملل...

راه‌اندازی بهترین پمپ آب خانگی

عموما جهت راه‌اندازی پمپ خانگی تا طبقه سوم بهتر است از ست کنترل‌ها استفاده شود. ست کنترل نسبت به منبع انبساط چندین مزیت را دارا می‌باشد. برترین مزیتی که می‌توان برای این محصولات نام برد هزینه کم و فضای کمی می‌باشد که اشغال می‌کنند؛ ولی برای طبقات چهارم به بالا توصیه ما این می‌باشد که از منبع انبساط استفاده شود.

راه‌اندازی پمپ آب خانگی با ست کنترل بسیار ساده است اما نصب منبع انبساط کمی مشکل است و نیاز به یک نصاب خواهید داشت. باید توجه داشته باشید که با توجه به ضوابط موجود، نیاز است که باید قبل از پمپ و بعد از کنتور یک مخزن جهت جمع‌ آوری آب داشته باشید. انجام این کار دارای دو مزیت می‌باشد: ۱- اینکه پمپ عموماً بدون آب نخواهد ماند و از سوختن زودهنگام پمپ پیش گیری می‌شود.

۲- اینکه آب لوله شهری با مکش پمپ به‌سرعت تخلیه نشده و در بالادست، همسایه‌ها دچار مشکل نمی‌شوند.

نصب بهترین پمپ آب خانگی

توصیه می‌شود به منظور نصب پمپ آب خانگی باید از کارشناس و یک فرد متخصص دارای آگاهی بالا کمک گرفته شود. با در نظر گرفتن نرخ روزانه قیمت  پمپ خانگی، به دلیل اشتباهات فردی، الکتروموتور پمپ را نسوزانید.

راه‌های افزایش عمر پمپ خانگی

واضح است که بررسی‌هایی که در ماه صورت می‌گیرد و انجام روغن‌کاری تأثیر بسیاری در افزایش بهره‌وری پمپ دارند. درست نصب شدن تأسیسات قبل و بعد از پمپ و هم چنین انتخاب بهترین پمپ آب برای کاربری مورد نظر از دیگر المان‌هایی می‌باشد که موجب افزایش مدت‌زمان بهره‌برداری از پمپ است. از دیگر نکات مهم در این زمینه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که پمپ‌های آب خانگی به ‌هیچ ‌وجه نباید بدون آب کار کنند؛ زیرا  یکی از بزرگ ترین دلایل سوختن پمپ‌ها، کار کردن پمپ بدون آب می‌باشد. جهت پیش گیری از سوختن پمپ و سالم ماندن آن، باید یک منبع بزرگ آب قبل از پمپ نصب گردد.

بیشتر بخوانید: خرید پمپ کف کش

صنایع پمپ سازی ملل

پمپ ملل با تکیه بر توان داخلی و نیروهای متخصص خود محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه نموده است .این شرکت به واسطه بومی سازی کردن تولید انواع پمپ کف کش و لجن کش کلیه قطعات انواع پمپ را در داخل کشور تولید کرده و به همین علت مشتریان، دیگر نگران تامین قطعات انواع پمپ تولید شده نخواهند بود. کلیه پمپ های کف کش تولید شده در این صنعت دارای گارانتی معتبر بوده و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع پمپ لجن کش به پمپ ملل اعتماد کنید.

صنایع پمپ سازی ملل پس از سالها تولید در زمینه الکترو پمپ های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ ملل تولید و روانه بازار نموده است این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کف کش و پمپ لجن کش و یا اطلاع از قیمت و خرید پمپ کف کش و انواع آن با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *