مطالب آموزشی

همه چیز درباره ایستگاه پمپاژ

این مقاله به توضیح ایستگاه پمپاژ می‌پردازد. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع پمپ مانند پمپ لجن کش با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

در سیستم‌های زیست محیطی خودکار، مخازن کوچک برای تاسیسات خانگی گرفته تا مجتمع‌های بزرگ برای پروژه‌های تجاری، صنعتی، ساختمانی و نوسازی به کار می‌روند. در این مقاله به مواردی از جمله ایستگاه پمپاژ چیست؟ ، ایستگاه پمپاژ چگونه کار می کند؟ و انتخاب ایستگاه پمپاژ می‌پردازیم. جهت آشنایی با انواع پمپ و کاربرد آن و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع پمپ مانند پمپ لجن کش با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

ایستگاه پمپاژ چیست؟

ایستگاه‌های پمپاژ بسته بندی شده روشی کارآمد و اقتصادی برای نصب سیستم زهکشی فراهم می‌کنند که می‌تواند برای حذف آب‌های ناپاک، آب‌های سطحی و فاضلاب در مناطق کم وزن یا اتصال به زهکش اصلی دشوار باشد. ایستگاه پمپاژ بسته بندی شده یک وسیله مکانیکی است که برای انتقال مایع به سطح بالاتر در فاضلاب، سیستم آب یا دیگر خط لوله انتقال مایعات نصب شده است. معمولاً متشکل از یک یا چند پمپ شناور نصب شده در محفظه بوده و هم چنین به عنوان پمپ‌های مخزن، فاضلاب شناخته می‌شود.

ایستگاه پمپاژ چگونه کار می کند؟

لوله‌های فاضلاب عموماً برای جا به جایی پساب فاضلاب به نیروی جاذبه متکی هستند و اجازه می‌دهند تا مایع در سراشیبی به آرامی جریان یابد تا جایی که به نقطه کمتری برسد. سپس ایستگاه‌ های پمپاژ یا بالابر که در نقطه پایین قرار دارند، پساب را به سمت بالا به نقطه بالایی برسانند که جاذبه یک بار بتواند دوباره این فرایند را بر عهده بگیرد.

ایستگاه های پمپاژ معمولاً محفظه‌های زیرزمینی هستند که فاضلاب، آب‌های سطحی یا فاضلاب در آنها تخلیه شده، سپس مایع از طریق یک لوله تخلیه به فاضلاب اصلی پمپ می‌شود. ایستگاه‌های پمپاژ بسته بندی شده معمولاً از پلی اتیلن مقاوم در برابر ضربه یا GRP (پلاستیک تقویت شده با شیشه) ساخته می‌شوند. ایستگاه پمپاژ با لوله‌های داخلی نصب شده آماده نصب در زیر زمین تهیه می شود و پس از آن پمپ‌های زیر آب و تجهیزات کنترل نصب می‌شوند. ویژگی‌های آن ممکن است شامل کنترل‌هایی برای عملکرد کاملاً خودکار باشد.

این مقاله به توضیح ایستگاه پمپاژ می‌پردازد. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع پمپ مانند پمپ لجن کش با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

انتخاب ایستگاه پمپاژ

مخازن استاندارد از پلی اتیلن ساخته شده اند که بسیار با دوام بوده و مقاومت شیمیایی و کاستیکی مناسبی دارد. پلاستیکی بودن مخازن نیز در برابر خوردگی مقاوم بوده و به درستی نصب می‌شوند. برای کاربردهای تخصصی تر انتخاب ایستگاه پمپاژ ، ما می‌توانیم مخازن را از GRP (پلاستیک تقویت شده شیشه) تولید کنیم، این مخازن را می توان برای اندازه گیری ساخته شده و به مقاومت مکانیکی و خواص اضافی کنترل حرارتی یا شیمیایی، بسته به نیاز تولید می‌شوند.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ سازی ملل با تکیه بر توان داخلی و نیروهای متخصص خود محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه نموده است .این شرکت به واسطه بومی سازی کردن تولید انواع پمپ کف کش و لجن کش کلیه قطعات انواع پمپ را در داخل کشور تولید کرده و به همین علت مشتریان، دیگر نگران تامین قطعات انواع پمپ تولید شده نخواهند بود. کلیه پمپ های کف کش تولید شده در این صنعت دارای گارانتی معتبر بوده و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع پمپ لجن کش به پمپ ملل اعتماد کنید.

صنایع پمپ سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ ملل تولید و روانه بازار نموده است این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کف کش و پمپ لجن کش و یا اطلاع از قیمت و خرید پمپ کف کش و انواع آن با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *