مطالب آموزشی

پمپ تقویت کننده فشار آب

جهت آشنایی با پمپ تقویتی فشار آب ساخت پمپ آب و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع پمپ در کرج با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

تقویت کننده پمپ دستگاهی است که فشار مایع را افزایش میدهد. ممکن است از آن‌ها برای مایعات یا گازها استفاده شود، اما جزئیات ساخت آن بسته به مایع متفاوت خواهد بود. تقویت کننده گاز شبیه کمپرسور گاز است، اما به طور کلی مکانیزم ساده تری دارد که اغلب فقط یک مرحله فشرده سازی را طی خواهد کرد و برای افزایش فشار گاز بالاتر از فشار محیط استفاده می‌شود. تقویت کننده های دو مرحله ای نیز ساخته می‌شوند. در این مقاله شما را با چیستی و ساخت پمپ تقویتی فشار آب آشنا خواهیم ساخت. جهت آشنایی با انواع پمپ و کاربرد آن و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع پمپ مانند پمپ لجن کش با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

پمپ تقویتی چیست؟

تقویت کننده‌ها ممکن است برای افزایش فشار گاز، انتقال گاز فشار بالا، شارژ سیلندرهای گاز و مهار استفاده شوند. در پروژه‌های جدید ساختمانی و مقاوم سازی، از پمپ‌های تقویت کننده فشار آب برای تأمین فشار آب کافی در طبقات فوقانی ساختمان‌های بلند مرتبه استفاده می‌شود. نیاز به پمپ تقویت کننده فشار آب نیز می‌تواند پس از نصب دستگاه پیشگیری از برگشت جریان، که در حال حاضر در بسیاری از شهرداری‌ها برای محافظت از منابع عمومی آب در برابر آلاینده‌های موجود در یک ساختمان وارد آب عمومی تأمین می‌شود، ایجاد شود.

برای ساخت پمپ آب ، استفاده از بی اف پی‌ها پس از تصویب قانون آب تمیز آغاز شد. این دستگاه‌ها می توانند (۱۲ PSI) را از دست بدهند و باعث می‌شوند که فشار سنج در طبقه‌های بالا به درستی کار نکند. بعد از اینکه لوله‌ها برای مدت طولانی در سرویس قرار گرفتند، می توان مقیاسی را روی سطوح داخلی ایجاد کرد که هنگام جریان آب باعث افت فشار می‌شود.

ساخت و عملکرد پمپ تقویتی فشار آب

پمپ‌های تقویتی فشار آب خانگی معمولاً پمپ‌های سانتریفیوژ الکتریکی ساده با شیر برگشتی نیستند. این پمپ‌ها ممکن است پمپ های دور ثابت باشند که با افت فشار از نقطه تنظیم فشار کم روشن می‌شوند و با رسیدن فشار به نقطه تنظیم بالا خاموش می‌شوند یا پمپ‌های سرعت متغیر که برای حفظ فشار خروجی ثابت کنترل می‌شوند.

پمپ‌های دور ثابت توسط یک سوئیچ فشار کم بسته به حالت عادی روشن می شوند و تا زمانی که فشار برای باز شدن سوئیچ فشار بالا افزایش یابد، کار می کنند. آنها هر زمان که از آب کافی برای کاهش فشار در زیر نقطه تنظیم کم استفاده شود، چرخه خواهند زد. باتری در خط لوله بالادست دوچرخه سواری را کاهش می دهد.

پمپ‌های دور متغیر برای حفظ فشار تخلیه ثابت منطقی از بازخورد فشار برای کنترل الکترونیکی دور موتور استفاده می‌کنند. بیشتر برنامه ها جریان اصلی برق AC را خاموش می‌کنند و برای کنترل دور موتور از اینورتر استفاده می کنند. تأسیساتی که آب ساختمانهای مرتفع را تأمین می کنند ممکن است به تقویت کننده هایی در چندین سطح نیاز داشته باشند تا فشار مطلوبی را روی همه طبقات ایجاد کنند.

در چنین حالتی ممکن است تقویت کننده های مستقلی در سطوح مختلف نصب شوند که هر کدام فشار ایجاد شده توسط سطح پایین بعدی را افزایش می دهد. همچنین می توان یک بار به حداکثر فشار مورد نیاز رساند و سپس از یک کاهش دهنده فشار در هر سطح استفاده کرد. در صورت وجود مخزن نگهدارنده در سقف با تغذیه جاذبه به سیستم تأمین ، این روش استفاده می شود.

جهت آشنایی با پمپ تقویتی فشار آب ساخت پمپ آب و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع پمپ در کرج با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ سازی ملل با تکیه بر توان داخلی و نیروهای متخصص خود محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه نموده است .این شرکت به واسطه بومی سازی کردن تولید انواع پمپ کف کش و لجن کش کلیه قطعات انواع پمپ را در داخل کشور تولید کرده و به همین علت مشتریان، دیگر نگران تامین قطعات انواع پمپ تولید شده نخواهند بود. کلیه پمپ های کف کش تولید شده در این صنعت دارای گارانتی معتبر بوده و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع پمپ لجن کش به پمپ ملل اعتماد کنید.

صنایع پمپ سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کف کش و پمپ لجن کش و یا اطلاع از قیمت و خرید پمپ کف کش و انواع آن با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *