مطالب آموزشی

مقایسه موتور پمپ۲ اینچ با ۳ اینچ

خرید پمپ لجن کش 2 اینچ تک فاز-فروشگاه اینترنتی پمپ ملل

پمپ های آب کفکش و لجن کش در دو سایـز با دهانـه خروجی ۲ و ۳ اینچ بـا حداکثر قطر خارجی ۱۹۵میلیمتر در ارتفاع های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. در این مقاله به تفاوت موتور پمپ دو اینچ و سه اینچ ایرانی می‌پردازیم. برای خرید انواع پمپ کفکش و لجن کش ۲ و ۳ اینچ با فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل تولید کننده همراه باشید.

تفاوت موتور پمپ ۲ اینچ با ۳ اینچ 

موتورهای پمپ آب با توجه به خروجی و ورودی آب از آن‌ها تقسیم بندی می شوند که بر اساس کمیت فیزیکی برای تشخیص میزان آب حمل شده در واحد زمان موتورها را بر اساس اینچ به موتورهای ۲، ۳ و ۴ اینچی و حتی بالاتر تقسیم‌بندی می‌کنند.

از جمله تفاوت‌هایی که بین قدرت موتور های پمپ ۲ اینچ و ۳ اینچ وجود دارد این است که هر چه قطر دهانه خروجی پمپ یا دبی، بیشتر باشد قدرت موتور برای پمپاژ آب نیز بیشتر می شود. بنابراین پمپ‌های ۳ اینچ نسبت به پمپ‌های ۲ اینچ از قدرت بالاتری بهره‌مند شدند تا قادر باشند حجم آب بیشتری را با سرعت بیشتر انتقال دهد.

موتور پمپ آب سه اینچی در یک بازه کمتری می‌تواند مقدار بیشتری از آب را انتقال دهد. شما می توانید از موتورهای پمپ ۲ اینچی هنگامی استفاده کنید که نیاز چندانی به انتقال حجم آب بالا نداشته باشید.

پمپ کفکش ۲ اینچ

بهترین موارد مصرف پمپ ۲ اینچ و ۳ اینچ

یکی از کاربردهای عالی پمپ ۲ اینچی پر و خالی کردن آب استخرها می‌باشد و برای مصرف کشاورزی خیلی کم از آن‌ها استفاده می‌کند. معمولا موتور پمپ ۳ اینچ را در زمین های کشاورزی با هر اندازه ای استفاده می کنند که نیاز به انتقال آب بیشتری داشته باشد همچنین به علت سرعت بیشتر و میزان حجم آب بالاتر در زمان پمپ آب در موتورهای ۳ اینچی هزینه بیشتری نسبت به پمپ‌های دو اینچی برمی دارند و قطعاً بودجه بیشتری برای شما دست و پا می‌کند.

صنایع پمپ سازی ملل

انواع مدل های پمپ لجن کش ۲ اینچ ملل شامل مدل های ML03 و ML04  و پمپ های لجن کش ۳ اینچ شامل ML01 و ML02 می باشند و آبدهی تا ارتفاع ۲۲متر را تامین می کنند.

پمپ های کفکش ملل در مدل ۲ اینچ با ارتفاع ۱۲ ، ۲۲ ، ۳۰ ، ۴۵ ، ۵۴ ، و ۷۲ متری تولید و به بازار عرضه می گردد. پمپ های آب کفکش ملل در  نوع تک فاز تولید می شوند.

جهت سفارش انواع پمپ کف کش ایرانی و پمپ لجن کش و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما 

کارخانه صنایع پمپ ملل در استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳ می باشد.

https://t.me/Melalpump

https://rubika.ir/pumpmelal

https://eitaa.com/pumpmelal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *