مطالب آموزشی

پمپ‌های لجن کش چه هستند و چه کاربردهایی دارند؟

پمپ لجن کش ایرانی | خرید و قیمت پمپ پمپ کفکش و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

امروزه پمپ آب لجن کش یکی از پرکاربرد ترین پمپ ها در هر صنعتی میباشد. وظیفه بیشتر پمپ انتقال آب با گرانروی پایین است. انتقال لجن ها بدون کمک پمپ غیر ممکن خواهد بود. در این مطلب به معرفی پمپ های لجن کش و کاربرد انواع آن میپردازیم. برای خرید انواع پمپ کفکش و پمپ لجن کش ایرانی و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

معرفی کاربرد انواع پمپ لجن کش ایرانی

با توجه به نام این پمپ‌ها، برای انتقال یا تخلیه آب و پمپاژ فاضلاب‌های خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. پمپ آب لجنکش نوعی پمپ مستغرق گریز از مرکز بوده که دو مدل تک ‌فاز و سه ‌فاز طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات با توجه به نیاز متقاضیان دارای جنس‌ مختلف استیل، چدن یا برنز هستند. این پمپها ساختاری مانند پمپ کفکش داشته و در هر دو آنها از نیروی گریز از مرکز برای انتقال سیال استفاده میشود.

قطعات و تجهیزات به کار رفته در این پمپ ها به شکلی است که استفاده بلندمدت از آنها مشکل خاصی ندارد و از طرف دیگر در برابر شرایط خورنده و مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی خواهند داشت. جهت تخلیه چاه معمولا از پمپ کف کش نیز استفاده می شود.تفاوتی که در پمپ های لجن کش وجود دارد این است که سیستم آنها برای سیالات با گرانروی بالا ایده‌آل بوده و این انتقال لجن را برای ما آسان تر خواهد کرد.

کاربرد پمپ‌های لجن کش

معمولا پمپ های لجن کش ایرانی به دو روش متحرک و ثابت نصب شده و انتقال آب و مایعات را بر عهده دارند. توسط این پمپ لجن پساب‌های صنعتی همراه با آب و لجن فعال فاضلاب‌های غربال خواهند شد. پمپ‌های لجن کش انواع گوناگونی دارشته و هر کدام بسته با توجه به کارکرد و نیاز مشتری طراحی و به بازار عرضه میشوند. این پمپ نام های بسیاری دارد. در صورتیکه شما هم نیاز به پمپی برای انتقال فاضلاب یا پساب خانگی و صنعتی نیاز دارید، پس دست به کار شوید و با پمپ ملل تماس بگیرید. انواع نام این پمپ:

  • لجن‌کش‌های ساده
  • موسوم به ضد انفجار
  • لجن‌کش‌های پنوماتیک موسوم به بادی
  • لجن‌کش‌ شامل قطع کن برقی ملقب به فلوتردار
  • لجن کش‌ خازن داخل و لجن کش‌ خازن بیرون

پمپ لجن کش ایرانی | خرید و قیمت پمپ پمپ کفکش و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش ۳ فاز و پمپ لجن کش ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *