مطالب آموزشی

همه چیز درباره پمپ تقویت کننده فشار آب

پمپ تقویتی آب | خرید پمپ کف کش | پمپ لجن کش تک فاز | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

تقویت کننده پمپ دستگاهی است که فشار مایع را افزایش میدهد. ممکن است از آن‌ها برای مایعات یا گازها استفاده شود، اما جزئیات ساخت آن بسته به مایع متفاوت خواهد بود. تقویت کننده گاز شبیه کمپرسور گاز است، اما به طور کلی مکانیزم ساده تری دارد که اغلب فقط یک مرحله فشرده سازی را طی خواهد کرد و برای افزایش فشار گاز بالاتر از فشار محیط استفاده می‌شود. تقویت کننده های دو مرحله ای نیز ساخته می‌شوند. در این مقاله شما را با چیستی و ساخت پمپ تقویتی فشار آب آشنا خواهیم ساخت. برای خرید انواع پمپ کفکش ، پمپ لجن کش تک فاز ایرانی ، پمپ کف کش دو اینچ و سه اینچ و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

معرفی پمپ تقویتی آب و عملکرد آن

پمپ تقویتی آب به افزایش فشار و حجم آبی که از شیر آب یا سر دوش شما جریان دارد کمک می کند. زندگی با فشار کم آب آزار دهنده است. اگر تا به حال سعی کرده اید زیر یک قطره آب دوش بگیرید و برای خیس شدن مجبور به گردش در حلقه ها شدید ، پس کاملاً آگاه هستید. فشار کم آب می تواند کارهای ساده ای مانند استحمام یا مسواک زدن دندان شما را دردسر سازد ، اما یک تقویت کننده پمپ ممکن است راه حل مناسب باشد. برای ساخت پمپ آب ، استفاده از بی اف پی‌ها پس از تصویب قانون آب تمیز آغاز شد. این دستگاه‌ها می توانند (۱۲ PSI) را از دست بدهند و باعث می‌شوند که فشار سنج در طبقه‌های بالا به درستی کار نکند.

بعد از اینکه لوله‌ها برای مدت طولانی در سرویس قرار گرفتند، می توان مقیاسی را روی سطوح داخلی ایجاد کرد که هنگام جریان آب باعث افت فشار می‌شود. تقویت کننده‌ها ممکن است برای افزایش فشار گاز، انتقال گاز فشار بالا، شارژ سیلندرهای گاز و مهار استفاده شوند. در پروژه‌های جدید ساختمانی و مقاوم سازی، از پمپ‌های تقویت کننده فشار آب برای تأمین فشار آب کافی در طبقات فوقانی ساختمان‌های بلند مرتبه استفاده می‌شود. نیاز به پمپ تقویت کننده فشار آب نیز می‌تواند پس از نصب دستگاه پیشگیری از برگشت جریان، که در حال حاضر در بسیاری از شهرداری‌ها برای محافظت از منابع عمومی آب در برابر آلاینده‌های موجود در یک ساختمان وارد آب عمومی تأمین می‌شود، به وجود آید.

پمپ تقویتی آب | خرید پمپ کف کش | پمپ لجن کش تک فاز | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

ساخت و عملکرد پمپ‌تقویتی‌فشارآب

پمپ‌ های تقویتی فشار آب خانگی معمولاً پمپ‌های سانتریفیوژ الکتریکی ساده با شیر برگشتی نیستند. این پمپ‌ها ممکن است پمپ های دور ثابت باشند که با افت فشار از نقطه تنظیم فشار کم روشن می‌شوند و با رسیدن فشار به نقطه تنظیم بالا خاموش می‌شوند یا پمپ‌های سرعت متغیر که برای حفظ فشار خروجی ثابت کنترل می‌شوند. در چنین حالتی ممکن است تقویت کننده های مستقلی در سطوح مختلف نصب شوند که هر کدام فشار ایجاد شده توسط سطح پایین بعدی را افزایش می دهد.

همچنین می توان یک بار به حداکثر فشار مورد نیاز رساند و سپس از یک کاهش دهنده فشار در هر سطح استفاده کرد. در صورت وجود مخزن نگهدارنده در سقف با تغذیه جاذبه به سیستم تأمین ، این روش استفاده می شود. پمپ‌های دور ثابت توسط یک سوئیچ فشار کم بسته به حالت عادی روشن می شوند و تا زمانی که فشار برای باز شدن سوئیچ فشار بالا افزایش یابد، کار می کنند. آنها هر زمان که از آب کافی برای کاهش فشار در زیر نقطه تنظیم کم استفاده شود، چرخه خواهند زد. باتری در خط لوله بالادست دوچرخه سواری را کاهش می دهد.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کف کش دو اینچ و پمپ لجن کش تک فاز ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *