مطالب آموزشی

دانستنی درباره پمپ کفکش

پمپ کفکش ایرانی | خرید پمپ کفکش | پمپ لجن کش تک فاز | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

امروزه ژمژهای کفکش و لجنکش کاربرد بسیاری در کارخانه ها و صنایع مختلف دارند. انواع پمپهای کفکش با توجه به مدل و کاربردی که دارند بسیار متعدد است. در این مقاله به معرفی پمپ کفکش ، اجزا، کاربرد  و قیمت این محصول میپردازیم. برای خرید انواع پمپ کفکش ، پمپ کفکش سه فاز ایرانی ، پمپ لجن کش تک فاز و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

پمپ کفکش ایرانی و کاربرد آن

ساختار پمپ کفکش ایرانی درست مانند توربینهای عمودی بوده و توسط یک موتور الکتریکی به حرکت در خواهد آمد. موتور الکتریکی با به حرکت دراوردن پمپ انرژی لازم برای جابجا کردن آب های آلوده و لجن ها را فراهم میسازد. پمپ لجن کش درون خودش موتوری الکتریکی دارد. بسیاری از افراد متخصص در چاه بازکنی و تخلیه چاه از پمپ لجن کش برای برای رسوب زدایی چاه استفاده می کنند. پمپ کف کش از جمله پمپ هایی است که به منظور انتقال سیالاتی همچون آب مورد استفاده قرار می گیرد و از دسته پمپ ها ی غوطه ور در آب است که بیشتر برای تخلیه ی چاه و استخر که آب آن ها تمیز و زلال است کاربرد دارد.

اجزای این پمپ در سه نوع استیل، چدنی و برنز است. اساس کار پمپ کف کش لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی رو انجام میده. یکی از مهمترین نکاتی که پیرامون پمپ کف کش نقش اساسی دارد قدرت موتور، میزان آبدهی و ارتفاع می باشد که در زمان ساخت و تهیه آنها باید به این موارد دقت کنید.

کاربرد پمپ کف کش

پمپ کفکش ایرانی دارای کاربرد بسیاری در انواع صنعتها میباشند. کاربرد پمپ کفکش در مواردی مانند پمپاژ آب صاف، پمپاژ آب مخازن، مصارف آب شرب ، مصارف آبیاری ، استفاده در فواره ، استفاده در چاه آب، تخلیه و پمپاژ آب استخر، تخلیه پساب های باران، استفاده در صنایع دارویی و غذایی و تخلیه و پمپاژ پساب ها با غلظت کم فاضلاب کاربرد دارند. در ادامه به معرفی اجزای این پمپ ها میپردازیم.

پمپ کفکش ایرانی | خرید پمپ کفکش | پمپ لجن کش تک فاز | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

اجزای پمپ کفکش

در صورتیکه بخواهیم از نظر کارکرد به پمپ لجن کش نگاه کنیم، پمپ لجن کش دارای ۲ نوع آب از ر و آب از بغل میباشد. این پمپ ها به گونه ای ساخته شده است که در زمان استفاده انرژی کمی مصرف می کنند و در مصرف برق صرفه جویی می شود. از دیگر اجزای پمپ کف کش الکتروموتور است که در دو نمونه و مدل تک فاز و سه فاز به بازار عرضه می شود که به بهترین و بالاترین شکل عمل می کند. اگر هم بخوایم از لحاظ ظاهری تقسیم بندی کنیم، پمپ کفکش ایرانی دارای ۲ دسته پروانه نیمه باز و پروانه بسته هست. بدلیل اینکه موتور های الکتریکی پروانه های پمپ رو به حرکت در میارن، به پمپ لجن کش، الکترو پمپ لجن کش نیز نام دارند. پمپ های کفکش دارای اجزای اصلی میباشند. اجزای پمپ کفکش :

  • کابل
  • پروانه
  • موتور
  • حلزون
  • محور
  • مکانیکال سیل

قیمت پمپ کف کش

پمپ کفکش ایرانی بسته به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب تهییه نمایید. شما میتوانید انواع پمپ را با بهترین قیمت و کیفیت بالا از ما خریداری کنید. جهت آگاهی از قیمت و خرید پمپ کف کش ایرانی و انواع دیگر پمپ‌ها با صنایع پمپ ملل تماس حاصل نمایید.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش دو اینچ و پمپ لجن کش تک فاز ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید انواع پمپ کفکش و لجن کش به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *