مطالب آموزشی

آشنایی با تفاوتهای موتور پمپ دو اینچ با سه اینچ

پمپ ملل پمپ کفکش پمپ لجن کش - آشنایی با تفاوتهای موتور پمپ دو اینچ با سه اینچ

پمپ کف کش ,دو اینچ  و سه اینچ جهت انتقال و خروج آب جمع شده در یک حوضچه مورد استفاده قرار میگیرند. پمپ های کفکش دو اینچ و سه اینچ در کاربردهای صنعتی و تجاری برای کنترل مشکلات مربوط به رسیدن سطح آب زیرزمینی به خاک‌ های سطحی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. برای اطلاع از مشخصات و خرید انواع پمپ کفکش و لجن کش، پمپ کفکش تک فاز و سه فاز ایرانی ، پمپ کشاورزی و استخر به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه فرمایید.

تفاوت موتور پمپ کفکش دو اینچ با سه اینچ

بدون تردید این تفاوت به دلیل قدرت موتور و جزئیات طراحی موتور پمپ فرضی میباشد. در موتور پمپ دو اینچ میزان خروجی آب در هر ثانیه کمتر از میزان خروجی آب در موتور پمپ سه اینچی است. این نشان می‌دهد که در شما در صورت نیاز به سرعت بیشتر در پمپاژ آب، نیاز است تا از موتور پمپ دو اینچی استفاده کنید که قطعاً برای شما هزینه بیشتری نیز به همراه دارد. اما در صورتی که نیازی به این حد از سرعت ندارید و با حد کندی پمپاژ آب در موتور پمپ دو اینچ کنار بیایید، نیازی نیست که هزینه اضافی برای خرید موتور پمپ سه اینچ بپردازید.

در شرایط  یکسان هر قدر قدرت موتور پمپ آب بیشتر باشد دبی خروجی بیشتر بوده و امکان ارسال آب از یک نقطه به نقطه دیگر با سرعت و فشار بیشتری فراهم است. ریشه اصلی تفاوت موتور پمپ دو اینچ با سه اینچ در میزان دبی آب خروجی است.برای نمونه این تفاوت در آبیاری باغات و مزارع، دبی آب اهمیت داشته و باید به میزان مناسبی آب را در زمان مناسبی به سطح زمین برد اما در پمپ تخلیه استخر شیلات یا استخر باغات شما نیازی به سرعت بالا ندارید و می‌توانید از دبی کمتر موتور پمپ دو اینچ را به کار گیرید.

انواع پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

انواع پمپ کفکش ملل بصورت  تک فاز با دهانه خروجی در اندازه های ۱ یک و یک و چهاردهم و ۲ اینچ با ارتفاع ۱۲ ، ۲۲ ، ۳۰ ، ۴۵ ، ۵۴ ، و ۷۲ متری تولید می شوند.

این پمپ ها معمولاً در جنس های مختلف استیل کردن آلومینیوم و پلاستیک ساخته می‌شوند و شما باید هنگام خرید بر اساس نیاز خود و همچنین توجه به مسائلی از جمله شرایط جوی و جغرافیایی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ کفکش و لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند.

برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *