مطالب آموزشی

انتخاب پمپ کف کش چاه عمیق

پمپ های کف کش چاه عمیق، در مکان هایی که سطح مخازن آب بسیار پایین تر از سطح زمین بوده کاربرد دارند.پمپ کف کش چاه عمیق از ابزار آلات مهم صنعتی با کاربرد فراوان است که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است، بازار خرید و فروش پمپ کف کش چاه عمیق رونق خوبی داشته و در انواع مختلف با قیمت مناسب قابل خرید هستند.

پمپ کف کش چاه عمیق برای انتقال آب های عمیق استفاده می شود و معمولا در سایزهای مختلف برای مصارف کشاورزی و شهری تولید می شود.برای اطلاع از خرید و قیمت پمپ کف کش چاه عمیق به فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه نموده و بهترین و با کیفیت ترین پمپ کف کش چاه عمیق را تهیه و خرید نمایید.

معرفی پمپ های پمپ کفکش چاه عمیق

پمپ آب پمپ کفکش چاه عمیق یکی از پر کاربردترین پمپ چاه هایی با عمق مختلف بوده که از بدنه استیل تولید شده و در تمامی مصارف صنعتی و خانگی کاربرد خواهند داشت. پمپ های شناور چاه عمیق و نیمه عمیق از یک موتور الکتریکی، پروانه ها، دیوفیوزر ها، کابل الکتروموتور و محافظ آن تشکیل شده است. این مجموعه به صورت واحد تشکیل الکتروپمپ شناور درون چاهی را می دهند و با استفاده از کابل درون چاهی متصل می شود.

این محصولات دارای سه بخش کل هستند. سه بخش اصلی پمپ عمیق عبارتند از:

  • موتور الکتریکی
  • جت
  • پروانه

کفکش های چاه عمیق پمپ ملل

استفاده از پمپ کف کش عمیق، در مناطقی که آب در اعماق زمین قرار دارد پر کاربرد است.معمولا این محصولات، آب را از اعماق بیشتر از ۶۰ متر به سطح چاه هدایت خواهد کرد. انتخاب پمپ کف کش چاه عمیق بر اساس توان و آمپر باید صورت بگیرد و در صورت عدم بررسی این موارد، امکان استخرج آب از چاه دچار مشکل خواهد شد.

کفکش مدل M.14 پمپ ملل، یک کفکش تکفاز  ¼,۱ اینچ،۱۳ آمپری، دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت می باشد که جهت استفاده در مزارع کشاورزی هم قابلیت استفاده را دارد.

قطعات ریخته‌گری شده برای این پمپ از جنس آلومینیوم، چدن و استیل استیل می باشد و کابل ۱۰ متری دارد که برای چاههای عمیق قابلیت کاربری را دارا است.

کفکش های مدل M.03 و M.07 این برند نیز با این مشخصات قابلیت آبدهی از ارتفاع ۳۰ تا ۷۰ متری را دارند.جهت اطلاع از جزییات و مشخصات به قسمت محصولات مراجعه بفرمایید.

قیمت پمپ کفکش چاه

قیمت پمپ کفکش چاه عمیق بستگی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. مهم ترین نکات موثر در قیمت پمپ کفکش چاه عمیق عبارتند از کیفیت ساخت پمپ، نوع برند، قدرت و توان پمپ، جنس بدنه و پروانه و ضمانت پمپ کف کش از جمله عناصری بوده که بر قیمت چاه عمیق تاثیر مستقیم خواهد داشت. برای خرید و اطلاع از قیمت پمپ کفکش چاه با ما در تماس باشید.قطعا خرید یک پمپ کفکش چاه عمیق ارزان از پمپ ملل یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

ارتباط با ما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *