مطالب آموزشی

درباره انواع پمپ تک فاز چه میدانید؟

پمپ شناور تک فاز | خرید پمپ کفکش | پمپ لجن کش تک فاز | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

انواع پمپ تک فاز با اسامی مانند پمپ چاه عمیق و یا پمپ آبیاری نیز معروفند. پمپهای شناور به طور یکنواخت یا دو تکه تولید می گردند که در هر دو حالت موتور در پایین پمپ نصب می شود تا بوسیله آب خنک خواهد شد. در حالت یکپارچه، مکش از انتها و در حالت دو تکه، قسمت مکش مابین الکتروموتور و پمپ قرار موجود است. در ادامه به بررسی انواع پمپ شناور تک فاز و کارکرد آنها میپردازیم. برای خرید انواع پمپ کفکش ، پمپ کفکش سه فاز ایرانی ، پمپ لجن کش تک فاز ، پمپ کفکش چاه عمیق و اطلاع از قیمت آن‌ها به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

معرفی پمپ شناور تک فاز و مزایای آن

الکترو موتورهای تک فاز به میزان زیادی توانایی حمل جریان بیشتر را نسبت به الکتروموتورشناور دارند. الکتروموتور تک فاز نیازمند سیم پیچی بزرگتری بوده و در نتیجه قیمت خرید آن افزایش پیدا میکند. پمپ های تک فاز در قدرت های پایین بوده و فضای کمتری را به خود اختصاص می‌دهند.  در قدرت های پایین  موتورهای تک فاز شناور عملکرد بهتری در مقایسه با پمپهای سه فاز خواهند داشت. طول عمر الکتروموتورهای شناور تک فاز تا قدرت ۵ اسب بیشتر از موتورهای شناور ۳ فاز است و می تواند سال ها به عنوان الکتروموتور شما به وظیفه خود عمل کند، همچنین هزینه تعمیر و نگهداری آن به مراتب کمتر میباشد. الکتروموتور تک فاز دارای قیمت مناسب است.

انواع پمپ شناور

پمپ شناور چاه عمیق:

این پمپ ها دارای ساختار دو لایه هستند که در بازار به عنوان پمپ های شناور معروفند.

پمپ های شناور فاضلاب و تخلیه :

این پمپ ها به عنوان پمپ لجن کش شناخته می شوند.

پمپ های شناور تخلیه:

به این پمپ ها، پمپ کف کش گفته می شود.

مشخصات فنی الکتروپمپ شناورتک‌فاز

این محصولات قابلیت نصب افقی و عمودی را دارا هستند. یاتاقانهای این تجهیزات از نوع بلبرینگ بوده و خنک کاری و روانکاری توسط روغن صورت میگیرد. بدنه و قطعات فلزی از جنس استنلس استیل میباشد. این بمب قابلیت سیم پیچی مجدد را دارد . توان خروجی الکتروموتور های رشناور درا دارا میباشند. طراحی الکتروموتور این محصول  بر مبنای استاندارد IEC 60034 است. پمپ های شناور استیل تک فاز در صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، معدن، صنایع دارویی و صنایع نفت مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.

قیمت پمپ شناورتک‌فاز

انواع پمپ شناور تک فاز با کاربری های مختلف با برندهای مختلف در بازار هستند. نکات بسیاری در تعیین قیمت این پمپ ها تاثیر گذارند. در ابتدا میزان ارتفاع و دبی مورد نیاز ، با افزایش این مقدار شما نیازمند به الکتروموتور قوی تری هستید و بالطبع باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. برندهای خارجی با کیفیت متاسفانه به علت مسائل ارزی بسیار گران هستند و با هزینه به مراتب پایین تر می توانید از برند های ایرانی با کیفیت بالا مانند پمپیران استفاده کنید. شما میتوانید انواع پمپ شناور تک فاز را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش دو اینچ و پمپ لجن کش تک فاز ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید انواع پمپ آب کفکش و لجن کش به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *