مطالب آموزشی

مزایای پمپ کفکش دو اینچ ایرانی

مزایای پمپ کفکش دو اینچ ایرانی-صنایع پمپ ملل

پمپ‌های کفکش دو اینچ ایرانی دارای بازدهی و میزان آبدهی بالا و مصرف  پایین بسیار هستند. این پمپ در مصارف صنعتی ، کشاورزی و …. کاربرد دارند. در این مقاله به معرفی پمپ کفکش دو اینچ ایرانی و مشخصات این محصول میپردازیم. برای خرید انواع پمپ کفکش درجه یک ایرانی ، پمپ کفکش تک فاز و سه فاز ایرانی ، پمپ لجن کش ، پمپ کفکش چاه عمیق و اطلاع از قیمت آن‌ها به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

معرفی پمپ کفکش دو اینچ

پمپهای کف کش ایرانی دو اینچ دارای اندازه ها و انواع گوناگون تک فاز پروانه استیل و آلمینیوم طراحی و تولید میشوند. الکتروپمپ کف کش در دو نوع ساده و فلوتر دار میباشد.

الکتروپمپ های کف کش ایرانی دو اینچ در دو نوع تک فاز و سه فاز موجودند.

پروانه استیل قفسه دار برای ضد زنگ در برابر آبهای دارای املاح و همچنین پایین آوردن انرژی پمپ و استفاده از پروانه آلومینیوم فشرده جهت آبهای کثیف با کیفیت پایین بکار برده می شود. 

انواع پمپ کفکش دو اینچ دارای مشخصاتی هستند. استفاده از شفت و پیچهای استیل که مقاومت زیادی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی از ویژگیهای این محصول است.

کلیه قطعات تشکیل دهنده اصلی آن از آلومینیـوم بـا آلیـاژی و پروانه و کلیه پیچهای متعلقـه آن از جنس فـولاد  ضد زنگ ساختـه شده خواهد بود.

پمپهای کف کش SP در دو سایـزبا دهانـه خروجی ۲ و ۳ اینچ بـا حداکثر قطر خارجی ۱۹۵میلیمتر در ارتفاعهای مختلف طراحی و ساخته میشوند. استفاده از سیلهای مکانیکی ضدسایش (سیلیکون کارباید) با کیفیت مناسب که عمر پمپ را بالا برده است.

پمپ های کفکش دو اینچ صنایع پمپ ملل

پمپ های کف کش ملل در مدل ۲ اینچ با ارتفاع ۱۲ ، ۲۲ ، ۳۰ ، ۴۵ ، ۵۴ ، و ۷۲ متری تولید و به بازار عرضه میگردد. پمپ های آب کفکش ملل در  نوع تک فاز تولید می شوند.

قطعات ریخته گری شده این نوع پمپ ها از جنس آلومینیوم ، چدن و استیل تحت فشار ساخته شده و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید و ماشین کاری میگردد.

 در تولید این نوع پمپ از پروانه های روبسته چند کاناله و شفت های تمام استیل استفاده شده است. حداکثر دمای مناسب آب برای کارکردن این پمپ ها ۴۵ درجه میباشد.

جدول فنی هر یک از پمپ های کف کش ملل را با کلیک بر روی هر مدل میتوانید مشاهده بفرمایید .

مزایای پمپ ‌کفکش‌دواینچ

این تجهیزات کاربردی دارای انواع گوناگون هستند که با توجه به کاربردی که دارند دسته بندی میشوند. پمپ کفکش دو اینچ نیز مانند تمامی محصولات دیگر دارای مزایایی هستند.باز دهی و میزان آبدهی بالا و مصرف  پایین از مزایای استفاده از این محصول است. این تجهیزات دارای پروانه استیل قفسه دار جهت ضد زنگ در مقابل آبهای دارای املاح و همچنین پایین آوردن انرژی  پمپاستفاده از پروانه آلومینیوم فشرده برای پمپ جهت آبهای کثیف با کیفت پایین هستند.

قیمت  و خرید پمپ کفکش

همانطور که گفته شد ، قیمت انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده انواع پمپ های کف کشف و لجن کش می باشد که می تواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت و خرید پمپ کفکش مورد نظر با ویژگی های متناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *