مطالب آموزشی

همه چیز درباره پمپ شناورتک فاز استیل

پمپ شناور استیل | خرید پمپ کفکش | پمپ لجن کش تک فاز | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

نام دیگر پمپهای شناورتک فاز استیل، پمپ چاه عمیق و یا پمپ آبیاری میباشد. پمپهای شناور در دو نوع یکپارچه یا دو تکه طراحی شده که در هر دو حالت موتور در پایین پمپ قرار گرفته تا توسط آب خنک شود. در مدل یکپارچه، مکش از انتها و در حالت دو تکه، قسمت مکش مابین الکتروموتور و پمپ تعبیه خواهد شد. در این مطلب به معرفی انواع پمپ شناور تک فاز استیل و کاربرد و قیمت آن اشاره خواهیم کرد. برای خرید انواع پمپ کفکش درجه یک ایرانی ، پمپ کفکش سه فاز ایرانی ، پمپ لجن کش تک فاز ، پمپ کفکش چاه عمیق و اطلاع از قیمت آن‌ها به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

معرفی انواع پمپ شناور تک فاز استیل و کاربرد آن

این محصولات در صنایع ویژه ای و در شرایطی که درصد خورندگی آن بیشتر از حد معمول بوده از جمله آب های زائد، فاضلاب، مواد شیمیایی، کاربرد دارند. تفاوت این پمپ ها با محصولات شناور معمولی تغییر جنس بدنه که معمولا از چدن است و سایر قطعات فلزی با استنلس استیل است. نمی توان به طور مشخص محصولی را به عنوان پمپ شناور تک فاز استیل معرفی کرد. ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد استنلس استیل آن را به بهترین گزینه برای ساخت پمپ شناور تک فاز برای شرایط سخت و مقاومت در برابر مواد شیمایی تبدیل کرده است.

اضافه کرئن عنصر مولیبدن به استنلس استیل در زمان تولید باعث افزایش مقاومت این محصول در برابر خوردگی و اکسیداسیون خواهد شد. با استفاده از پمپ شناور تک فاز شما می توانید حلال ها، اسید ها، آب دریا و آب شور را با توجه به مقاومت بالای آن به راحتی پمپاژ نمایید. نکته مهم دیگر در مورد استنلس استیل این است که ماده آستنیت را در خود دارد، آلیاژی که دو ماده کرومیوم و نیکل را در بر دارد و باعث می شود مقاومت استیل در برابر حرارت و حفره زایی و خوردگی بیشتر می شود. پمپ های شناور استیل تک فاز در صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، معدن، صنایع دارویی و صنایع نفت مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.

انواع پمپ‌شناوراستیل

پمپ شناور استیل مدل خاصی نداشته و همه محصولات و مدلهای پمپ شناور  از جمله  پمپ کف کش، پمپ لجن کش، پمپ شناور تک فاز، پمپ شناور چاه عمیق و نیمه عمیق، و سه فاز و … را می توان از جنس استیل تولید و به بازار عرضه نمود. به عبارتی زمانی که احتمال خوردگی و زنگ زدن افزایش می یابد، استفاده از استیل یکی از گزینه های ممکن در پمپ های شناور است. شرکت های مختلفی در تولید این نوع از پمپها نقش دارند که شامل پمپ شناور چینی استریم، پمپ شناور استیل پنتاکس محصول ایتالیا و … هستند.

قیمت پمپ شناورتک‌فازاستیل

در بازار انواع پمپ شناورتک فازاستیل با برندهای گوناگون موجودند. المانهای متعددی در قیمت این پمپ ها تاثیر خواهند داشت. در ابتدا میزان ارتفاع و دبی مورد نیاز ، با افزایش این مقدار شما نیازمند به الکتروموتور قوی تری هستید و بالطبع باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. برندهای خارجی با کیفیت متاسفانه به علت مسائل ارزی بسیار گران هستند و با هزینه به مراتب پایین تر می توانید از برند های ایرانی با کیفیت بالا مانند پمپیران استفاده کنید. شما میتوانید انواع پمپ شناورتک فازاستیل را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش دو اینچ و پمپ لجن کش تک فاز ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع پمپ آب کفکش و لجن کش به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *