مطالب آموزشی

پمپ کفکش

پمپ کفکش پر مصرف ترین انواع پمپ برای لجن کشی و کف کشی میباشد. برای خرید انواع پمپ های صنعتی کف کف کش به قیمت با تولیدی کفکش ملل تماس بگیرید

پمپ‌ها وسایلی مکانیکی هستند که برای انتقال انواع سیالات و جابه جایی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در پمپ‌ها می‌توان به وسیله افزایش دادن میزان فشار، مایعات را به ارتفاع‌های بالاتر و یا حتی پایین‌تر منتقل کرد. در واقع پمپ‌ها انرژی مکانیکی که معمولا توسط یک منبع خارجی مثل موتور تامین می‌شود را گرفته و آن را به سیال در حال عبور منتقل می‌کنند در نتیجه انرژی سیال در حین عبور از پمپ افزایش پیدا می‌کند. از پمپ‌ها در صنایع مختلف استفاده‌های زیادی می‌شود. که پمپ کفکش از پر استفاده ترین آنهاست. پمپ در انواع و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که یکی از انواع آن‌ها پمپ‌ کف کش صنعتی می‌باشد که به قیمت در تولیدی پمپ ملل عرضه میشود. در ارتباط با پمپ‌ های کفکش و قیمت و خرید اینترنتی آن بخوانید.

پمپ‌ها برای تامین انرژی مورد نیاز خود از منابع مختلفی استفاده می‌کنند که شامل پمپ‌های با نحوه عملکرد دستی، پمپ‌های برقی، پمپ‌های دارای منبع انرژی موتورهای درون سوز و نیروی باد می‌شود. پمپ‌ها در سایز‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند. سایزهای آن از مقیاس‌های میکروسکوپی که در پزشکی و داروسازی کاربرد دارد تا پمپ‌های بزرگ صنعتی که ابعاد بسیار بزرگی دارند، متفاوت می‌باشد. پ

آشنایی با پمپ‌ کفکش

یکی از کاربردی ترین پمپ‌های مورد استفاده برای انتقال لجن و کثیفی های موجود در مخازن باز یا بسته پمپ کفکش می‌باشد. پمپ‌های کف کش جز دسته بندی پمپ‌های سانتریفیوژ قرار می‌گیرند و نحوه کار آن‌ها به این صورت می‌باشد که یک موتور الکتریکی پمپ را به حرکت در می‌آورد و به حرکت در آمدن پمپ باعث می‌شود سیال که معمولا آب است انرژی جنبشی اش افزایش یابد و در نتیجه سیال پمپاژ می‌شود. هر چند میزان حرکت و چرخش پروانه‌های پمپ بیشتر باشد فشار سیال خروجی از پمپ هم بیشتر خواهد شد بنابراین فشار سیال خروجی و میزان چرخش پروانه‌ها رابطه مستقیم وجود دارد. در نهایت میتوانید جهت استعلام قیمت و خرید انواع پمپ کفکش و پمپ های صنعتی با صنایع تولید پمپ ملل در ارتباط باشید.

انواع پمپ‌های کف کش

پمپ‌ های کفکش انواع مختلفی دارد و از نظرات مختلف می‌توان آن‌ها را در دسته بندی‌های جداگانه قرار داد. از جمله انواع رایج پمپ‌ها که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به پمپ کفکش ساده، پمپ کف کش فلوتر دار (در این نوع از پمپ‌ها جریان آب به صورت خودکار قطع می‌گردد) پمپ کفکش آب از بغل، پمپ کفکش آب از رو، پمپ کف کش آب خنک (دراین نوع پمپ موتور به وسیله آب خنک می‌شود)، کفکش خازن بیرون، کفکش خازن داخل، پمپ کفکش تک فاز، پمپ کفکش سه فاز و… اشاره کرد.

پمپ‌های کفکش صنعتی معمولا از چند بخش اصلی تشکیل می‌شوند و همچنین یک سری بخش‌های فرعی هم متناسب با نوع پمپ دارند. از جمله بخش‌های اصلی پمپ‌ های کف کش می‌توان به حلزونی پمپ، پروانه پمپ، درزگیر مکانیکی، شفت پمپ، کابل موتور و… اشاره کرد. از جمله بخش‌های فرعی تشکیل دهنده ساختار پمپ‌ها می‌توان به محفظه برق کفکش، بلبرینگ استاتور، سیم پیچ استاتور، محفظه روغن و غیره اشاره کرد. اطلاعات دقیق تری را درباره این نوع پمپ و قیمت آن در ادامه بخوانید.

جنس بدنه پمپ کفکش

پمپ‌های کف کش با توجه به این که در چه منطقه‌ای قرار است مورد استفاده قرار گیرند، جنس‌های مختلفی دارند. به طور مثال در نواحی که دارای آب شورهستند بهتر است از پمپ‌های کفکش از جنس استیل یا پمپ‌های کفکش از جنس پلاستیک متراکم استفاده شود و در نواحی که آب آشامیدنی شیرین است از کفکش‌های با جنس بدنه آلومینیوم یا چدن بهتر است استفاده شود. به طور کلی پمپ‌ های کف کش معمولا دارای جنس‌های استیل، چدن، آلومینیوم، و یا پلاستیک هستند.

کاربردهای پمپ کفکش

پمپ‌‌های کفکش صنعتی کاربردهای زیادی در بخش‌های مختلف خانگی و صنعتی دارند. از جمله مهم‌ترین کاربردهای این پمپ‌ها می‌توان به آبیاری مزارع کشاورزی، مصارف مسکونی جهت استخرها و استفاده از پمپ کف کش جهت بیرون کشیدن آب چاه‌ها، انتقال سیالات مختلف صنایع غذایی و دارویی، انتقال آب بین مخازن و استخرهای کشاورزی، پرورش ماهی و تخلیه پساب فاضلاب‌های دارای و غلظت کم، انتقال آب تمیز و صاف، استفاده در فواره‌ها و… اشاره کرد.

قیمت پمپ کفکش

قیمت پمپ کفکش با توجه به ویژگی های متنوع ساختاری، اندازه و کاربری آن متفاوت است. البته صنایع پمپ سازی ملل به علت تولیدی بودن و عرضه مستقیم انواع پمپ کف کش میتواند بهترین قیمت بازار را برای مشتریان عزیز تضمین نماید. به علاوه پمپ ملل با راه اندازی فروش و استعلام آنلاین در تلاش است تا خرید ابزار های مورد نیاز هموطنان را تسهیل کند. به همین جهت شما عزیزان هم اکنون میتوانید با کارشناسان ما جهت استعلام موجودی، مشاوره و خرید و قیمت انواع پمپ صنعتی کف کش تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *