مطالب آموزشی

پمپ کفکش پلیمری

پمپ ملل مرجع تخصصی تولید و فروش انواع پمپ ‌های صنعتی کفکش و لجن کش از جمله پمپ کف کش پلیمری به قیمت و کیفیت مناسب 02133983659

پمپ کفکش پلیمری یکی از انواع پمپ های صنعتی است. ساختار ویژه پمپ پلیمری و قابلیت های منحصر به فرد آن برای پمپاژ سیالات با ماهیت شیمیایی خورنده طراحی شده است. انواع پمپ های پلیمری در قسمت های مختلف صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. این پمپ ها با عنوان پمپ اسید یا پمپ ضد اسید نیز شناخته می‌شوند. درباره پمپ کف کش پلیمری و قیمت آن ها در ادامه مقاله بخوانید. در پمپ ملل، تولیدی و عرضه مستقیم انواع پمپ کفکش انواع پمپ صنعتی را به قیمت بخرید.

پمپ کفکش پلیمری چیست

یکی از انواع پمپ‌های کفکش صنعتی که دارای ساختار ویژه و قابلیت‌های منحصر به فردی برای پمپ کردن سیالات شیمیایی خورنده دارد، پمپ‌های کفکش پلیمری می‌باشد. پمپ‌های کفکش پلیمری معمولا از جنس پلی پروپلین، تفلون و پی وی سی ساخته می‌شوند. در این نوع پمپ‌ها چون انتقال مواد شیمیایی خورنده انجام می‌شود، قسمت آب بندی آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. در اکثر مدل‌های این پمپ‌ها بخش مکانیکال سیل که برای جلوگیری از آسیب پمپ قرار داده شده است، حذف می‌شود و به جای آن از سیلینگ مگنتی استفاده می‌گردد. درباره ویژگی های یک پمپ کف‌کش پلیمری منسب در ادامه بخوانید.

ویژگی‌های پمپ کف کش مناسب

برای خرید پمپ کفکش علاوه بر قیمت این نوع پمپ باید به ویژگی های منحصر به فرد پمپ کف کش نیز توجه کنید. ارتفاع، جنس پروانه، قطر خروجی لوله و فلوتر از جمله مهم ترین مشخصاتی است که باید به آنها توجه کنید. در این باره بخوانید:

  • ارتفاع پمپ کف‌کش پلیمری: ارتفاع پمپ کفکشی که می‌خواهید خریداری کنید از اهمیت زیادی برخوردار است و حتماً باید به آن توجه کنید.
  • قطر خروجی لوله پمپ ضد اسید: برای خرید کفکش مناسب باید به قطر خروجی لوله هم توجه داشته باشد و دقت کنید که آب را می‌خواهید با چه میزان دبی منتقل کنید.
  • جنس پروانه پمپ پلیمری: اگر سیال خاصی برای پمپ کردن در نظر دارید، باید به جنس پروانه توجه کنید که با سیال مورد استفاده شما متناسب باشد.
  • فلوتر پمپ: فلوتر که همان سیستم قطع کننده آب است، در مواقع افت میزان آب در مخزن به صورت خودکار پمپ را خاموش می‌کند. بنابراین یک پمپ کفکش مناسب باید به فلوتر هم مجهز باشد.

سخن پایانی درباره پمپ کف‌کش

به طور کلی پمپ‌های کفکش از جمله پمپ‌های بسیار کاربردی به شمار می‌روند که مصارف مختلفی دارند از مصارف صنعتی آن‌ها گرفته تا مصارف خانگی که اهمیت کمتری دارد. در ارتباط با پمپ‌های کفکش و سایر پمپ‌ها نکته‌ای که بسیار باید به آن توجه شود مسائل ایمنی می‌باشد. اگر از پمپ‌های کفکش برای مصارف خانگی استفاده می‌کنید، برای مثال اگر از پمپ برای تخلیه آب وان یا استخر در منزل استفاده می‌کنید، حتما باید دقت داشته باشید که در هنگام وارد کردن و خارج کردن آن به داخل وان یا استخر پمپ را حتما از برق جدا کنید و حتما آن را در حالت خاموش قرار دهید، زیرا ممکن است حواستان نباشد و سهوا دست یا بدنتان وارد آب شود و به پره‌های آن گیر کند و آثار و خسارات زیان باری برای شما به وجود آورد.

بنابراین رعایت نکات ایمنی به ویژه در مصارف خانگی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در ارتباط با کاربردهای صنعتی هم باید توجه شود که پمپ کفکش قبل از استفاده کاملا بررسی شود تا کارشناسان مربوطه اطمینان حاصل کنند که در پمپ نشتی یا سوراخ و … وجود نداشته باشد زیرا در صورت وجود نشتی در پمپ سال می‌تواند به سایر تجهیزات آسیب وارد کند.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *