مطالب آموزشی

در هنگام انتخاب پمپ کفکش به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای خرید بهترین پمپ کفکش با قیمت مناسب و یادگیری خرید بهترین پمپ کف کش با تولیدی انواع پمپ صنعتی ملل همراه باشید. 02133983659

در انتخاب پمپ کفکش دو فاکتور دبی و هد بسیار مهم می‌باشد. یکی دیگر از عواملی که در انتخاب پمپ کف کش باید مورد توجه قرار داده شود، محلی است که قرار است پمپ کفکش در آن نصب شود. زیرا محل نصب کفکش تاثیر زیادی در شرایط عملکردی پمپ دارد. از نکات دیگری که در هنگام خرید این نوع از پمپ‌‌ها باید به آن دقت شود قیمت پمپ می‌باشد. قیمت پمپ کفکش باید با کیفیت آن متناسب باشد، البته دقت کنید که صرفاً به خاطر ارزان‌تر بودن قیمت یک پمپ کف کش آن را انتخاب نکنید زیرا ممکن است کارایی مناسبی نداشته باشد و زود خراب شود. درباره نکات خرید انواع پمپ صنعتی با پمپ سازی ملل همراه باشید.

نکات خرید پمپ کفکش

نکته دیگری که در هنگام خرید پمپ کف کش باید مورد توجه قرار دهید، ولتاژ و فرکانس برق ورودی به موتور می‌باشد. اگر میزان ولتاژ ورودی به موتور کم باشد و موتور نتواند ولتاژ های بالا را تحمل کند باعث می‌شود پمپ نیم سوز شود و عملکرد مناسبی نداشته باشد و یا این که به طور کامل بسوزد. همچنین بالا بودن بیش از حد ولتاژ پمپ هم می‌تواند مشکل ساز باشد و دور موتور را بیش از حد بالا ببرد که در نهایت منجر به سوختن موتور و از کار افتادن آن خواهد شد. در انتخاب پمپ کف کش همچنین باید نوع جریان برق ورودی به پمپ نیز مورد توجه قرار داده شود ( اکثر پمپ‌ها جریان ورودی برق از نوع سه فاز لازم دارد ) و مورد آخر هم که در هنگام انتخاب پمپ کفکش باید به آن توجه شود.

جنس بدنه پمپ می‌باشد که جنس بدنه را باید با توجه به اینکه پمپ را برای چه کاربردی می‌خواهید و آب منطقه شما چه شرایطی دارد انتخاب کنید. درباره پمپ کفکش پلیمری و ویژگی های منحصر به فرد آن بخوانید.

نحوه نصب و راه اندازی پمپ‌ کفکش

باید قبل از روشن کردن پمپ کفکش توجه داشته باشید تا جریان برق محلی که قرار است آب از آن خارج شود را قطع کنید. همچنین دقت کنید که مقدار آب کافی در محلی که قرار است کفکش را قرار دهید وجود داشته باشد، زیرا اگر مقدار آب کافی وجود نداشته باشد پمپ به صورت خشک کار خواهد کرد و به آن آسیب وارد می‌شود. برای جلوگیری از خشک کار کردن پمپ می‌توانید از پمپ‌های کف کش فلوتردار استفاده کنید. این نوع پمپ‌ها در صورتی که میزان سطح آب در مکانی که پمپ کفکش در آن قرار دارد پایین بیاید به طور خودکار خاموش می‌شوند.

اگر پمپ کفکشی خریداری کرده‌اید که فلوتر ندارد می‌توانید خودتان یک شناور یا فلوتر بر روی آن نصب کنید. در مرحله بعدی برای راه اندازی پمپ کفکش آن را به منبع برق متصل کنید، سیم برق وصل شده به پمپ کف کش چون غالبا در زیر آب قرار می‌گیرند، ضد آب می‌باشد و آب بندی شده است. بنابراین در این مرحله تنها اقدامی که لازم است بکنید این است که اتصال آن را برقرار کنید.

طرز تخلیه آب به کمک پمپ کف کش

برای تخلیه آب باید پمپ کف کش را به عمیق ترین قسمت مخزنی که می‌خواهید آب آن را خارج کنید بیاندازید و بعد آن را روشن نمایید و تمام مدت تخلیه آب پمپ باید در عمیق‌ترین و پایین ترین نقطه مخزن قرار بگیرد تا خشک کار نکند. هنگامی که سطح آب پایین آمد اگر فروتر ندارید، باید آن را به صورت دستی خاموش کنید و اجازه ندهید که پمپ خشک کار کند. برای برداشتن پمپ اگر پمپ در ارتفاع خیلی پایینی قرار دارد می‌توانید از طناب استفاده کنید و آن را قبل از انداختن پمپ داخل مخزن به دسته‌های پمپ وصل کنید تا در پایان کار بتوانید به راحتی پمپ را خارج نمایید. اگر در هنگام انداختن پمپ کف کش داخل مخزن قبل از پرتاب یک لیوان آب بر روی قسمت خروجی آن بریزید، عملکرد آن بهتر خواهد شد و باعث می‌شود سیستم داخلی پمپ راحت‌تر راه اندازی شود.

قیمت پمپ کفکش

انوع پمپ کف کش صنعتی با توجه به ویژگی ها قیمت متفاوتی در بازار دارند. اما همانطور که گفته شد، بجز قیمت پمپ های کفکش به کیفیت و ویژگی های متنوع ساختاری، اندازه و کاربری آن نیز توجه کنید.صنایع پمپ سازی ملل تولیدیانواع پمپ صنعتی میباشد و عرضه مستقیم انواع پمپ صنعتی، میتواند بهترین قیمت بازار را برای مشتریان عزیز تضمین نماید. ما در مجموعه صنعتی پمپ ملل با راه اندازی فروش و امکان استعلام آنلاین در تلاشیم تا خرید هموطنان را تسهیل کتیم. شما عزیزان هم اکنون میتوانید جهت استعلام موجودی، مشاوره و خرید انواع پمپ صنعتی کف کش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *