مطالب آموزشی

روش عملکرد پمپ کفکش

روش عملکرد پمپ کفکش-صنایع پمپ سازی ملل

اساس کار پمپ کف کش (EPS) لجن کشی هست، به اینصورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام میدهد. درباره کاربرد پمپ کفکش در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

روش عملکرد پمپ کفکش

برای بررسی پمپ کف کش و روش عملکرد پمپ کفکش به نحوه ی عملکرد و ویژگی های آن اشاره داریم. از پمپ کف کش برای انتفال مایعات مورد استفاده قرار می گیرد به طور عمده پمپ های کف کش برای پمپاژ و جابه جایی آب های تمیز و یا لجن کاربرد دارند و با برق مصرفی مورد نیاز سه فاز و تکفاز موجود می باشند. همچنین به دلیل کاربرد در صنایع مختلف به دو صورت فلوتردار و ساده در برندهای متعددی تولید و در بازار عرضه می شوند.

روش عملکرد پمپ کفکش به این صورت است:

که به صورت مستغرق درون سیال قرار می گیرد. با روشن شدن پمپ و دریافت انرژی الکتریکی آن را به انرژی جنبشی تبدیل کرده و سبب چرخش پروانه می شود.

با حرکت پروانه انرژی لازم برای جابه جایی آب آلوده و یا لجن فراهم می گردد. و سیال با فشار بیشتری به مسیر خروجی پمپاژ می گردد. با توجه به عملکرد خاص و ویژه ای دارد از این مدل پمپ آب در صنایع مختلفی برای انتقال سیالات مورد استفاده قرار می گیرد

که حین خرید لازم است به برخی فاکتور ها از قبیل : میزان آبدهی، نوع برق مصرفی، جنس بدنه و پروانه پمپ، قطر دهانه خروجی و ورودی توجه ویژه ای داشت. که بتوان پمپ کف کش متناسب با نوع ماده پمپ شونده انتخاب و خریداری نمود.

کاربرد پمپ کف کش

همانطور که اشاره شد پمپ کف کش و کاربرد آن در صنایع مختلف برای انتقال آب و دیگر سیالات مورد استفاده قرار می گیرند. به طور عمده از این مدل پمپ می توان در مصارفی همچون:

تخلیه چاه، فواره ها، پمپاژ فاضلاب، تخلیه پساب باران، صنایع چرم سازی، صنایع کاغذ و چوب، صنایع ساختمان، آبیاری و کشاورزی، مزارع پرورش ماهی کاربرد عمده ای دارند.

یکی از نکات مهم در خصوص استفاده از پمپ های کف کش این است که الزاما باید به صورت مستغرق و کامل درون آب قرار گیرند.زیرا به نوعی طراحی شده که در خشکی پمپ دچار آسیب شده و خراب می شود.

قیمت پمپ کفکش

همانطور که گفته شد ، قیمت انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده انواع پمپ های کفکش و لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *