اخبار و مقالات, مطالب آموزشی

تفاوت پمپ کفکش با شناور

پمپ لجن کش-تفاوت پمپ کفکش با شناور

پمپ کفکش شناور

پمپ کفکش نوعی از پمپ های گریز از مرکز مستغرق هستند، ساز و کار پمپ کفکش به گونه ای طراحی شده است که یک موتور الکتریکی پمپ را به حرکت در می آورد و نتیجه ی این عمل افزایش انرژی جنبشی سیال میباشد که در انتها سیال پمپ خواهد شد.درباره تفاوت پمپ کفکش با شناور در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کف کش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

تعریف پمپ کف کش و پمپ شناور

اینکه پمپ شناور چیست ، عملکردی مشابه پمپ کف کش دارد. هردوی آن ها دارای پروانه در ساختمان خود هستند. با روشن کردن موتور این پمپ ها، پروانه آن ها شروع به چرخش می کند. این چرخش پروانه ها منجر به حرکت سیال می شود. در نهایت هم سیال مورد پمپاژ از دریچه خروجی پمپ خارج می شود.

تفاوت پمپ کفکش و شناور

به دلیل کاربرد بسیار شبیه این دو پمپ، نحوه انتخاب پمپ کف کش و شناور امری دشوار به نظر می آید. موارد ذکر شده در پایین به صورت کامل، تفاوت پمپ کفکش و شناور را مطرح کرده است. از این طریق می توان تشخیص داد که پمپ شناور چیست و پمپ کف کش برای چه مواردی مناسب است. بنابراین با توجه به این اطلاعات به راحتی قادر خواهید بود نوع پمپ مورد نیاز خود را تعیین کنید.

تفاوت ها

پمپ شناور دارای چندین پروانه، اما پمپ کف کش یک یا نهایتا دو پروانه را دارد.

پمپ شناور با داشتن تعداد پروانه بیشتر، مزیت های بیشتری نیز دارد. یکی از این مزایا، تولید فشار بیشتر نسبت به نوع کفکش می باشد. البته این فشار بیشتر، با مصرف حداقل میزان انرژی انجام می گیرد. بنابراین بسیار به صرفه است.

میزان هد پمپ های شناور بسیار بیشتر از پمپ های کف کش است.

داشتن هد بیشتر پمپ شناور، باعث می شود این پمپ برای چاه های عمیق استفاده شود. نوع کف کش نیز چون قابلیت پمپاژ آب از ارتفاع کمتری را دارد، برای چاه های کم عمق تر مناسب است.

الکتروپمپ و موتور در شناور، به صورت دو قطعه مجزا عرضه می شوند. این دو با مواردی نظیر فلنچ، به هم کوپل می شوند. اما در پمپ کف کش، موتور و خود پمپ، در قالب یک قطعه یکپارچه وجود دارند.

قیمت  و خرید پمپ کفکش

همانطور که گفته شد ، قیمت انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده انواع پمپ های کف کشف و لجن کش می باشد که می تواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت و خرید پمپ کفکش مورد نظر با ویژگی های متناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *