مطالب آموزشی

انتخاب لوله پمپ کفکش

انتخاب-پمپ-کفکش-پمپ-ملل

پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای و پسمانده های کوچک دارند کار کف کشی را انجام می دهد. از پمپ کفکش میتوان در داخل استخر ، رودخانه ، نهر ، چاه ، قنات ، جهت آبرسانی به اسپرینکلرهای آبیاری بارانی ، آبنما ، فواره ، و مجموع نقاط آب گرفته که نیاز به تخلیه سریع دارند ، استفاده نمود .این پمپ ها در انواع مختلف تک فاز،۳فاز بوده که شما می توانید برای انتخاب و خرید بهترین کفکش ایرانی با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

انتخاب لوله پمپ کفکش

کوچک ترین لوله ی مورد استفاده در بازار، لوله ی ۰.۵ اینچ که حدودا ۱۴ میلی متر می باشد و به لوله ی شماره ی یک در بازار معروف است شلنگ ها کوچک و معمولا ۰.۵ اینچ هستند ولی برای کفکش ها به خاطر آبدهی پایین کاربرد ندارد و در بازار پیدا نمی شود.

کوچکترین کفکش ها از یک اینچ ,۲۵ میلی متر یا لوله سه هستند و پر مصرف ترین کفکش ها هم یک اینچ هستند و برای آبیاری باغچه و یا باغ ها کوچک مناسب است.

بعد از یک اینچ لوله ی ۱و۱/۴ اینچ یا ۳۲ میلی متر هستند. آبدهی این کفکش ها از یک اینچ بیشتر هستند ولی در بازار زیاد از این لوله ها استفاده نمی شود اگر شما شلنگ و یا لوله  را تهیه نکردید بهتر است برای مصارف کم از لوله ی یک اینچ استفاده کنید در غیر این صورت می توانید از کفکش های ۱و۱/۴ هم استفاده کنید.

پر کاربردترین کفکش های ایرانی ۲ و ۳ اینچی هستند.کفکش ها با سایز های چهار و پنج و شش اینچ به بالا هم وجود دارد که بیشتر برای تخلیه سد های بزرگ و مصارف صنعتی بزرگ کاربرد دارند برای استفاده از این نوع کفکش ها باید برق ۳ فاز داشته باشد.

انتخاب ارتفاع یا قدرت پمپ کفکش

بعد از انتخاب کردن قطر لوله باید قدرت کفکش ها را انتخاب کنید معمولا برای بیان قدرت کفکش از متراژ مورد استفاده صحبت می کنند.

برای تعیین ارتفاع مورد نیاز کفکش خود ابتدا بابد عمق چاه خود را محاسبه کنید بعد از دانستن ارتفاع چاه باید طولی که میخواهید کفکش آب را به حرکت در بیارد یا به اصطلاح طول از چاه تا آخرین جایی که میخواید آب در آن جا قرار گیرد را به دست بیاورید.

بعد به دست آوردن طول آن را بر ۱۰  تقسیم کنید و بعد  تعداد زانویی ها را به دست می آوریم و در آخر این سه عدد یعنی ارتفاع چاه طول تقسیم بر ۱۰ و تعداد زانویی ها را با هم جمع می کنیم عدد به دست آمده  قدرت مورد نیاز کفکش ما است.

فلوتر برقی در پمپ کفکش

پمپ های کفکش وسیله هایی هستند که داخل آب باید قوطه ور بمانند و در آب خنک می شوند اگر پمپ کفکش بدون آب کار کند احتمال سوختن پمپ زیاد می باشد.

فلوتر برقی دستگاهی ساده است که بر روی پمپ کفکش قرار می گیرد بعد از تنظیم آن که تا چه ارتفاعی کار کند داخل چاه قرار می دهیم و وقتی که آب تا ارتفاع مشخص پایین آمده فلوتر برقی دستگاه را خاموش می کنید و وقتی آب بالا آمده دستگاه دوباره روشن می شود.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

 قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ کفکش و لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند.

برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *