اخبار و مقالات

جنس پمپ کفکش

جنس پمپ کفکش - صنایع پمپ سازی ملل

اساس کار پمپ کف کش (EPS) لجن کشی هست، به اینصورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام میدهد. درباره جنس پمپ کفکش در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

جنس پمپ کفکش

پمپ کفکش  بسته به نوع کاربرد و سیال مورد پمپاژ می تواند از جنس فولاد ضد زنگ، چدن، آلومینیوم، اسکوبایی و مواد پلیمری ساخته شود.

جنس پروانه از نوع استیل، تکنو پلیمر، نوریل ( پلاستیک فشرده )، چدن و برنج می­باشد. جنس پروانه ی پمپ های کف کش اغلب از جنس برنج می باشد. ولی بر اساس درخواست برخی کارخانه ها  پمپ  با پروانه از فولاد یا نوریل و یا باکالیت نیز تولید می کنند.

از عوامل تاثیر گذار بر  قیمت پمپ  می توان ارتفاع، کیفیت ، قدرت و کشور سازنده پمپ را نام برد. شفت پمپ کفکش اغلب از جنس فولاد ضد زنگ پمپ­ ها با شفت فولادی به پمپ های کفکش ضد زنگ نیز معروف هستند.

بر اساس کاربرد پمپ دارای مدل های مختلفی می باشد. به عنوان مثال برای پمپاژ آب شور و یا آب اسیدی با درصد بالا،مستغرق بدنه استیل و یا با بدنه پلاستیک توصیه می­شود. همچنین جهت انتقال آب شور، کف کش با بدنه و پروانه برنجی نیز استفاده می­شود. در کاربردهای آب با خصلت اسیدی و شوری پایین از پمپ  بدنه چدن و یا بدنه آلومینیوم استفاده می شود.

کاربرد پمپ  ها

تک مرحله ای: پمپاژ آب صاف، پمپ آب خانگی، پمپ چاه آب، فواره ها، انتقال آب از مخازن و استخرها، تخلیه پساب­های فاضلاب (با غلظت کم)، آبیاری، انتقال سیالات مختلف در صنایع غذایی و دارویی، تخلیه پساب های باران، تخلیه آب استخر، تخلیه  انتقال آب از مخازن آبیاری کشاورزی، مصارف آب شرب، گلخانه ها و در صنایع مانند پمپاژ دوغاب

پمپ چند مرحله ای: جهت پمپاژ آب و نفت از چاه های عمیق

دسته بندی پمپ کفکش

الکتروپمپ­های پمپ مستغرق  در دو نوع ساده و فلوتردار ( دارای قطع کن برقی ) می باشند. و در دسته بندی دیگر به دو نوع آب از بغل و آب از رو تقسیم بندی می­شوند. همچنین از لحاظ نحوه خنک کاری در دو نوع خنک شونده با آب و خنک شونده با روغن موجود است.

پمپ نوع بادی و برقی ضد انفجار (EX) اروپایی با بدنه چدن جهت انتقال سیالات شیمیایی و قابل اشتعال و انفجار و انواع مشتقات نفتی نیز در بازار موجود است.

پمپ در دو نوع خازن داخل و خازن بیرون ( تکفاز ) ساخته می شوند و از لحاظ مصرف برق به دو نوع  تک فاز و سه فاز دسته بندی می گردند.

پروانه پمپ ها در پوسته جهت انتقال آب صاف و آبهای آلوده حاوی املاح ( آب و یا آبگیر رودخانه) به دو صورت پروانه بسته و پروانه نیمه باز قرار می­گیرد.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *