اخبار و مقالات

پمپ کفکش استخر

پمپ کفکش استخر-صنایع پمپ سازی ملل

اساس کار پمپ کف کش (EPS) لجن کشی هست، به اینصورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام میدهد. درباره پمپ کفکش استخر در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ کفکش استخر

لجن کش از دسته الکترو پمپ های مستغرق میباشد که قابلیت کشیدن  آب گل آلود از چاه و منبع و استخر و کانالهای آب را دارد.یکی از مزایای لجن کش نسبت به کفکش و الکترو پمپ شناور نوع پروانه های آن میباشد.

پروانه های الکترو پمپ های لجنکش نسبت به کفکش باز تر بوده و قابلیت رد شدن آب و آب گل آلود و ذرات معلق تقریبا درشت از قبیل لجن برگ و خوره چوب و شن و ماسه را دارد.

مصرف کننده ها عموما از پمپ لجنکش استخر برای تخلیه استخر های کشاورزی که آب همراه با لجن دارند و هم برای آبیاری قطره ای و آبیاری سنتی  از این مدل استفاده میکنند.

به دلیل راکت ماندن آب و گندیدن و همچنین لجن ایجاد شده در کف استخر باید چند وقت یک بار آب استخر تخلیه شده و سپس شست و شو شود به همین دلیل  جهت تخلیه استخر از لجنکش استفاده میکنند .

نکات لازم برای خرید کفکش استخر

خریدار کفکش باید موارد خاصی را مورد بررسی قرار دهد. از جمله این موارد عبارتند از :

  • ارتفا چاه و یا مخزن و یا استخر
  •  طول مسیر پمپ تا جایی که آب ریخته میشود
  • قدرت پمپ و سه فاز و تکفاز بودن آن بسته به نیاز مشتری
  • دهانه ورودی و خروجی پمپ که اکثرا بر حسب اینچ میباشد
  •  مقدار آبدهی پمپ که برحسب لیتر بر ثانیه و لیتر بر دقیقه و متر مکعب بر ساعت میباشد.

یکی از دلایل سوختن پمپ های کفکش و لجنکش خشک کار کردن آن است یعنی مایع از سطح پمپ پایین تر رفته و به دلیل خنک نشدن پمپ و آسیب به پروانه و مکانیکال سیال و الکتروموتور در نهایت باعث سوختن پمپ میشود.راه حل این مشکل قطعه ایست به نام فلوتر که هم میتوان با سیم به پمپ وصل کرد و هم درون تابلوی برق پمپ گذاشت. این وسیله پس از تشخیص پایین آمدن سطح آب فرمان خاموش شدن پمپ را میدهد.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *