اخبار و مقالات

پمپ کفکش ضد زنگ

پمپ کفکش ضد زنگ - صنایع پمپ سازی ملل

 اساس کار پمپ کف کش (EPS) لجن کشی هست، به اینصورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام میدهد. درباره پمپ کفکش ضد زنگ در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ کفکش ضد زنگ

برای جلوگیری از سوختن کفکش ناشی از کار کردن پمپ در مخازن و یا چاه هایی که سطح پمپ پایین تر از دستگاه قرار میگیرند قطعه ای وجود دارد به نام فلوتر که درواقع کار این وسیله قطع و وصل کردن پمپ می باشد.

وقتی آب از سطح پمپ پایین می آید فرمان میدهد و پمپ قطع می شود و زمانی که آب از پمپ بالا می آید پمپ کف کش شروع به کارکردن می کند.این نوع دستگاه پمپ کف کش فلوتر دار نام دارد.

اما در بعضی موارد پیش می آید که پمپ مورد نظر بدون اتومات خریداری می شود,لازم به ذکر است که در اینگونه شرایط میتوان فلوتر یا همان اتومات پمپ را خریداری و بر روی پمپ نصب نمود که این امر جلوی سوختن پمپ کف کش می شود

کفکش استیل

سیم پیچی کفکش و یا پمپ لجنکش معمولا از جنس مس است. اما برخی کارخانجات تولید کننده از آلومینیوم برای سیم پیچی استفاده می کنندکه سیم پیچی آلومینیوم استاندارد نمی باشد.

این نوع محصول انوع مختلفی دارد که بر اساس موارد کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال در مناطقی که آب شور باشد و یا PH آب زیاد باشد از کفکش استیل و یا کفکش با بدنه پلاستیک استفاده می کنند. لازم به ذکر است در مناطقی که نه شوری آب و نه PH باشد از کفکش بدنه چدن و یا آلومینیوم استفاده می کنند.

کف کش ایرانی یا چینی

با پمپ های کف کش چینی , پمپ ها به دو بخش اصلی مکانیکی و الکتریکی تقسیم می شوند:

در ناحیه الکتریکی که شامل سیم پیچی است , ایران یکی از بهترین تولید کنندگان مس در جهان است و سیم پیچی های پمپ های کفکش و لجن کش ایرانی بی نظیر است اما در بخش مکانیکی که شامل رتور و استاتور و پروانه ها می باشد زیاد قوی نیست.

چون که تکنولوژی این امر در ایران خوب شکل نگرفته است , مانند دستگاه پیشرفته بالانس پروانه , دستگاه تست روتور هنگام چرخش ۲۹۰۰ دور و همچنین تست هایی نظیر اولتراسونیک

پمپ کف کش چینی چگونه است

پمپ کف کش از نظر ساختار کلی به دو دسته عمده الکتریکی و مکانیکی تقسیم شده است که این دو مجموعه کنار یکدیگر باعث کارایی این دستگاه می شود , قسمت الکتریکی شامل سیم پیچ یا استاتور پمپ و قسمت مکانیکی که تاثیر خیلی زیادی در مصرف برق و طول عمر الکتروپمپ کف کش می گذارد پروانه پمپ . روتور می باشد.

 موارد استفاده پمپ کفکش :

  • تخلیه آب استخر
  • تخلیه پس آبهای بارانی انتقال آب از مخازن آبیاری کشاورزی
  • مصارف آب شرب
  • کف شکنی

کشورهای سازنده پمپ کف کش:

پمپ کفکش ایرانی

پمپ کفکش ایتالیایی

پمپ کفکش چینی

نوع پمپ کف کش:

پمپ کف کش تک فاز

پمپ کف کش سه فاز

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *