اخبار و مقالات

تعمیرات سیم پیچی پمپ کفکش

سیم پیچی پمپ کفکش - صنایع پمپ سازی ملل

اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. درباره تعمیرات سیم پیچی پمپ کفکش در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

سیم پیچی پمپ کفکش

از آنجایی که پمپ های کفکش یکی از پر مصرف ترین انواع پمپ می باشد و با توجه به پرکاربرد بودن این نوع پمپ مشکلات بهره برداری آن نیز بسیار شایع می باشد. پمپ های کفکش یکی از کاربردی ترین پمپ ها می باشد و انواع پمپ های کفکش در بازار به صورت الکتروپمپ کف کش تکفاز و پمپ کف کش سه فاز هستند که معمولا پمپ کفکش و پمپ لجن کش به صورت فلوتر و ساده تولید و عرضه می شوند و کشورهای معروف سازنده، ایتالیایی، چینی و ایرانی است و به نسبت کیفیت و قیمت نوسان دارد.

چرا زمانیکه برق پمپ وصل است ولی خروجی آب ندارد؟

یکی از دلایلی که پمپ کفکش در عین روشن بودن خروجی آب ندارد جدا شدن لوله تخلیه آب از خروجی پمپ می باشد. گاها پیش می آید بست و یا اتصال لوله به دلیل تکان خوردن و یا شکستگی از جای خود جدا شده و در نتیجه خروجی پمپ به داخل چاه بر می گردد.

دلایل سوختن سیم پیچ کفکش

دلیل سوختن سیم پیچ الکترو پمپ کف کش نداشتن سیستم حفاظتی مناسب و یا مشکلاتی مانند بار اضافه و بیش از حد، به دلیل کشیدن سیال غلیظ و یا استفاده از کف کش در ارتفاع غیر مجاز، و همچنین استفاده در ارتفاع کمتر از حد مجاز، که ارتفاع مجاز استفاده از کف کش از سمت شرکت سازنده بر روی پلاک درج شده، منجر به بالا رفتن آمپر مصرفی پمپ گشته که باعث گرم شدن سیم پیچ می شود از عوامل سوختن سیم پیچ اصلی می باشد. یکی دیگر از دلایل سوختن سیم پیچ ورود آب به داخل محوطه الکترو موتور به دلیل از بین رفتن آب بند های سیل مکانیکی پمپ می باشد.

عوامل موثر در خرابی پمپ کفکش

۱) پمپ کف کش جهت انتقال آب صاف طراحی شده است. به هر میزان مواد مخلوط همراه آب بیشتر گردد، مانده ماسه و یا گل ولای منجر به کاهش عمر کف کش و از بین رفتن قطعات  مانند: پروانه، سیل های مکانیکی و بلبرینگ می گردد.

۲) خشک کارکردن کف کش و نرسیدن سیال به هر دلیلی به داخل کف کش باعث از بین رفتن سیل مکانیکی می گردد و با خراب شدن سیل مکانیکی آب به داخل سیم پیچ نفوذ کرده و باعث سوختن سیم پیچ می گردد.

۳) استفاده نکردن از سیستم حفاظتی مناسب جهت استفاده از کف کش، با نبودن سیستم حفاظتی مناسب بروی کف کش باعث می شود که با کوچکترین اتصالی و یا گیر پاژ کردن کف کش منجر به سوختن الکترو موتور کف کش گردد.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *