اخبار و مقالات

فلوتر پمپ کفکش

فلوتر پمپ کفکش - صنایع پمپ سازی ملل

پمپ کفکش با فلوتر بخریم بهتر است یا بدون فلوتر؟ شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که در هنگام خرید پمپ کف کش فروشنده از شما بپرسد فلوتر پمپ کف کش را هم می خواهید یا خیر؟ اما این ست کنترل یا قطع کن مکانیکی دقیقا چیست؟ اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. درباره فلوتر پمپ کفکش در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

فلوتر پمپ کف کش

فلوتر پمپ کفکش یا mechanical floater یکی از لوازم جانبی پمپ است که در واقع یک کلید مکانیکی است. و درون یک محفظه ضد آب قرار گرفته و طراحی شده که کنترل سطح سیال یا آب را درون این مخزن بر عهده دارد. به گونه ای که اگر سطح آب از یک مقدار معینی پایین برود پمپ را خاموش می کند. و اگر سطح سیال یا آب از آن حداقل سطح تعریف شده بالاتر رفت پمپ را روشن می کند. بنابراین فلوتر باعث می شود که پمپ خشک کار نکند و هوا را پمپاژ نکند. چون یکی از چیزهایی که باعث خرابی و سوختن پمپ می شود همین خشک کار کردن پمپ است. به همین خاطر به فلوتر پمپ کفکش قطع کن اتومات نیز گفته می شود.

انواع فلوتر

فلوتر پمپ کفکش به طور کلی در دو نوع مکانیکی و الکتریکی طراحی و تولید می شوند. و اکثر فلوتر هایی که شما می بینید که سوار بر پمپ هستند از نوع شناور مکانیکی یا غرق در آب می باشند. این فلوتر ها توسط یک کابل به پمپ وصل می شوند. داخل محفظه یک گلوله فلزی قرار دارد. در صورتی که سطح آب پایین برود این گوی حرکت کرده و پمپ خاموش می شود و برعکس.

اگر از پمپ کف کش برای یک چاه استفاده می کنید یا سیستم تصفیه آب از آن جایی که این منبع ها و چاه ها دائما در حال پر و خالی شدن هستند. نیاز به فلوتر ضروری است که زمانی که آب پایین رفت پمپ خاموش و زمانی که آب بالا رفت پمپ را روشن کند. و دیگر نیازی نیست شما خودتان به صورت دستی چک کنید و به دردسر بیفتید.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *