اخبار و مقالات, مطالب آموزشی

سیم‌ کشی پمپ کفکش

سیم‌ کشی پمپ کفکش - خرید و قیمت پمپ کفکش صنایع پمپ سازی ملل

  پمپ کفکش و لجن‌کش از پرکاربردترین پمپ‌ها هستند، که در صنعت آبرسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. که معمولا  با اندازه‌های مختلف و بر حسب اینچ وجود دارد. اینچ در پمپ قطر خروجی آب است و در صورت سوختن باید سیم‌ پیچی مجدد شوند. اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. درباره سیم‌ کشی پمپ کفکش در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

معرفی انواع پمپ‌های کف‌کش

  1. الکتروپمپ کفکش تک‌فاز
  2. پمپ کف کش سه فاز

 پمپ کف‌کش وپمپ لجن‌کش به صورت فلوتر و ساده تولید می‌گردد و کشورهای سازنده , پمپ کف‌کش ایتالیایی ، پمپ کف‌کش چینی و پمپ کفکش ایرانی است و به دلیل کیفیت‌های متفاوت , قیمت آنها نوسان دارد . نحوه عملکرد کف کش فلوتر به این صورت است که وقتی آب از سطح پمپ پایین‌تر باشد فلوتر پمپ فرمان می‌دهد که کفکش قطع کند.

موارد استفاده پمپ‌های کف‌کش :

  • تخلیه آب استخر
  • تخلیه پس آب‌های بارانی
  • انتقال آب از مخازن آبیاری کشاورزی
  • مصارف آب شرب
  • کف‌ شکنی

مدل‌های پمپ‌های کف‌کش :

  • کف‌کش استیل
  • کف‌کش چدن
  • کف‌کش آلومینیوم
  • کف‌کش تکنو پلیمر
  • کف‌کش اسکوبایی

سیم‌ کشی پمپ کفکش و لجن‌کش

جنس سیم‌ کشی پمپ کف کش و سیم‌ پیچی پمپ لجن‌کش از مس است اما در بعضی موارد تولیدکنندگان از آلومینیوم هم برای سیم کشی استفاده می‌کنند،که استاندارد نمی‌باشد. پمپ‌ها انوع مختلفی دارند که برای مواردی مثل مناطقی که آب شور باشد و یا PH آب بالا است از کف‌کش استیل و یا کف‌کش با بدنه پلاستیک که به آن کف‌کش  آب شور هم گفته می‌شود استفاده می‌کنند.

 در مناطقی که آب معمولی است، و مشکل شوری و ph ندارد از کف‌کش بدنه چدن و یا آلومینیوم استفاده می‌شود. در مواقعی که کف‌کش زیاد کار می‌کند و زمانی که سطح آب پایین است، برای جلوگیری از سوختن کف‌کش  قطعه‌ای وجود دارد به نام فلوتر که کار آن وسیله قطع و وصل کردن پمپ می‌باشد و نحوه عملکرد آن به این صورت است که وقتی آب از سطح پمپ پایین باشد دستور قطع می‌دهد و وقتی که آب از پمپ بالاتر دستور وصل می‌دهد.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *