اخبار و مقالات, مطالب آموزشی

الکتروموتور هواکش پمپ کفکش

الکتروموتور هواکش پمپ کفکش - پمپ کف کش - الکتروموتور هواکش پمپ کفکش

الکتروموتور هواکش پمپ کفکش یکی از انواع الکتروموتور تک فاز یا سه فاز با درجه حفاظتی بالاتر و ویژگی هایی خاص می باشد. در هواکش های معمولی با کاربری خانگی نوع الکتروموتور یه موتور تک فاز با مصرف پایین و یک ساختار معمولی استفاده می شود.اما در هواکش های صنعتی به دلیل سایز و ابعاد خاص، نوع پروانه سنگین تر و لزوم جابجایی هوا با دبی بالاتر نوع الکتروموتور هواکش صنعتی متفاوت می باشد. اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. در این مقاله سعی داریم الکتروموتور هواکش پمپ کفکش را ارائه نماییم و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید

الکتروموتور هواکش پمپ کفکش

در هواکش های صنعتی از الکتروموتور سه فاز با درجه Ip  بالاتر به نسبت موتور های معمولی استفاده می شود . دلیل این موضوع لزوم مکش و یا جابجایی هوا با درجه حرارت بالاتر و ویژگی هایی خاص از نوع هوای مورد جابجایی است . در محیط های صنعتی، ذرات معلق به همراه هوا از دریچه خروجی هوا توسط فن خارج خواهند شد و در صورت عدم آمادگی فن، آسیب جدید خواهد دید.به همین دلیل الکتروموتور هواکش صنعتی می بایست توانایی عبور این ذرات را بدون آسیب به مجموعه فن و قطعات داخلی الکتروموتور داشته باشد.

ویژگی های الکتروموتور هواکش

به دلیل سیستم خنک سازی خارجی الکتروموتور و به دلیل ورودی هوای گرم به داخل محفظه موتور، سطح حفاظتی الکتروموتور مورد استفاده باید بالا باشد . در محیط های صنعتی و شیمیایی که ذرات معلق به حالت اسیدی و خطرناک می باشند، ورودی این ذرات باید آسیبی به موتور وارد نسازد. اما در محیط هایی که بخار آب و رطوبت بالایی وجود دارد، الکتروموتور هواکش صنعتی باید توانایی تحمل این میزان رطوبت را داشته باشد .

جنس الکتروموتور هواکش

جنس فن الکتروموتور در کاربری های فن صنعتی باید از جنسی خاص به دلیل لزوم تحمل پذیری در برابر گرما و رطوبت داشته باشد. معمولا جنس پروانه فن موتور صنعتی، از آلومینیوم و یا برنز و استیل می باشد که هم وزن کمتر و هم سختی بالاتری داشته باشد. همچنین جنس شافت و بلبرینگ ها باید در برابر رطوبت و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار باشد .

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد، قیمت و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *