اخبار و مقالات, مطالب آموزشی

موتور پمپ شناور چاه عمیق

پمپ شناور چاه عمیق - صنایع پمپ سازی ملل - خرید و قیمت پمپ کفکش

پمپ شناور چاه عمیق به منظور استخراج منابع ارزشمند زیر زمینی بسیار حائز اهمیت است. کمبود آب یکی از معضلاتی است که اکثر مناطق کشور ما با آن دست به گریبان هستند. اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. در این مقاله قصد داریم به موتور پمپ شناور چاه عمیق بپردازیم و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

موتور پمپ کفکش چاه عمیق

این نوع موتور پمپ آب به طور کامل درون منابع آبی قرار گرفته و به عبارت بهتر در آن غرق می شوند و این مزیت، این امکان را به وجود می آورند که آب را به راحتی به سطح برسانیم، عملی که تقریبا از سایر انواع پمپ ها نمی توان انتظار داشت. پمپ های شناور چاهی در زمینه های بسیاری از جمله آبیاری زمینهای زراعی، سیستم های اطفا حریق، تامین آب آشامیدنی، صنعت، و سیستم های تصفیه و انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرند.

راهنمای خرید موتور پمپ شناور چاه عمیق

قطر چاه: یکی از موارد مهم در مورد انتخاب پمپ شناور چاه عمیق قطر چاه مورد استفاده می باشد و ضروری است که همواره تناسب بین قطر الکتروپمپ شناور و چاه رعایت شود.
هد پمپ شناور درون چاهی: یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب پمپ شناور چاه عمیق، هد یا میزان ارتفاع پمپاژ می باشد. این عدد برابر با میزان ارتفاعی است که پمپ می تواند آب را بالا ببرد.
سیستم خنک کنندگی پمپ شناور چاه عمیق: سیستم خنک کردن این پمپ ها توسط آب صورت می گیرد. آب باید از طریق فضای بین موتور و چاه و یا موتور و غلاف خنک کننده با سرعت مناسب عبور کرده و پمپ را خنک نماید.

مزایای خرید

خود پر شوندگی: پمپ های خود پر شونده به پمپ هایی اطلاق می شوند که به صورت خودکار مجاری خود را از هوا پاک می کنند و پمپاژ سیال را شروع می کنند. پمپ های شناور این خاصیت را دارند. این پمپ ها به علت این که کاملا در آب قرار می گیرند، عملیات خود پر شوندگی در آن ها به صورت خودکار صورت گرفته و نیازی به آماده سازی ندارد. این مزیت سبب می شوند خطر وجود حباب های هوا که می تواند آسیب های جدی به قسمت های داخلی پمپ بزند رفع شود.
راندمان: پمپ های شناور بهره وری و عملکرد بسیار بالایی در مقایسه با سایر پمپ ها دارند. جدا از طراحی هوشمندانه این پمپ ها، به علت این که در آب غرق می شوند، انرژی زیادی صرف استخراج آب و انتقال آن به سطح نمی کنند.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد، قیمت و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *