مطالب آموزشی

پمپ کفکش تک فاز

انواع پمپ خنک کننده - پمپ کف کش - خرید و قیمت پمپ کفکش - پمپ کفکش تک فاز - پمپ کفکش تک فاز-پمپ کف کش-صنایع پمپ سازی ملل

پمپ کفکش تک فاز

پمپ‌ها وسایلی مکانیکی هستند که برای انتقال انواع سیالات و جابه جایی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در پمپ‌ها می‌توان به وسیله افزایش دادن میزان فشار، مایعات را به ارتفاع‌های بالاتر و یا حتی پایین‌تر منتقل کرد. در واقع پمپ‌ها انرژی مکانیکی که معمولا توسط یک منبع خارجی مثل موتور تامین می‌شود را گرفته و آن را به سیال در حال عبور منتقل می‌کنند در نتیجه انرژی سیال در حین عبور از پمپ افزایش پیدا می‌کند. از پمپ‌ها در صنایع مختلف استفاده‌های زیادی می‌شود. که پمپ کفکش از پر استفاده ترین آنهاست. پمپ در انواع و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که یکی از انواع آن‌ها پمپ‌ کف کش صنعتی و کفکش تک فاز می‌باشد که به قیمت در تولیدی صنایع پمپ سازی ملل عرضه میشود. در ارتباط با پمپ‌ های کفکش و قیمت و خرید اینترنتی آن تماس بگیرید

تفاوتهای کف کش سه فاز و تک فاز:

پمپ های کف کش یکی از دستگاه هایی است که با توسعه بخش صنعت و بویژه کارخانجات کوچک وارد بازار شد .

تک فاز و سه فاز بودن پمپ نوع برق مورد نیاز آن را مشخص می کند . بدیهی است که پمپ های سه فاز توان بالاتری دارند اما نیاز است به برق سه فاز صنعتی دسترسی داشته باشید .

البته پمپ های تکفاز برای تمامی مصارف خانگی و حتی کارگاهی کفایت می کنند و در عمل توان آنها در بسیاری از این دست امور کارامد است .

نحوه عملکرد پمپ کفکش:

یک موتور الکتریکی قوی باعث به حرکت در آمدن پمپ آب شده و عملیات جابجایی آب فراهم می شود.

ساختمان این پمپ ها به گونه ایست که می توانند آب های کثیف دارای ذرات معلق کوچک و بزرگ را منتقل نمایند . وزن زیاد آنها را به عمیق ترین قسمت تانک می رساند و توانایی دارند لجن ته نشین شده را به خوبی تخلیه کنند .

همچنین طراحی ترجیهی به این صورت است که در حین کشش کمترین فشاز در آب ایجاد شود تا مانع از پخش شدن لجن موجود در کف شود ، در این صورت است که با پمپ کردن مقدار آب کمتری تمامی لجن ها خارج می شوند .

موارد استفاده پمپ های کفکش:

  • پمپاژ آب های صاف و گل آلود
  • تخلیه لجن های مخلوط با آب
  • تخلیه پساب باران
  • صنایع کاغذ و چوب
  • آبیاری باغ ها و گلخانه ها
  • فواره های حوض
  • لجن کشی استخرها، چاه ها و مخازن
  • انتقال آب یا سیالات در صنایع غذایی
  • صنایع چرم سازی

ویژگی های پمپ های کفکش:

این محصولات با بدنه های متقاوت در بازار موجودند و خریدار قادر است با توجه به نیازمندی خود مناسب ترین گزینه را به لحاظ عملکرد و قیمت انتخاب نماید .

پمپ های لجن کش در دو نوع فلوت دار و ساده در بازار موجودند. این محصولات در انواع تک فاز و سه فاز تولید می شوند. به لحاظ سیستم خنک کاری به دو صورت آب خنک و روغن خنک تقسیم بندی می شوند که مدل های روغن خنک بهره وری بهتری در خنک کاری دارند و برای مصارف سنگین و متوالی مناسب ترند.

قیمت پمپ کفکش

قیمت پمپ کفکش با توجه به ویژگی های متنوع ساختاری، اندازه و کاربری آن متفاوت است. البته صنایع پمپ سازی ملل به علت تولیدی بودن و عرضه مستقیم انواع پمپ کف کش میتواند بهترین قیمت بازار را برای مشتریان عزیز تضمین نماید. به علاوه پمپ ملل با راه اندازی فروش و استعلام آنلاین در تلاش است تا خرید ابزار های مورد نیاز هموطنان را تسهیل کند. به همین جهت شما عزیزان هم اکنون میتوانید با کارشناسان ما جهت استعلام موجودی، مشاوره و خرید و قیمت انواع پمپ صنعتی کف کش باصنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *