مطالب آموزشی

پمپ کفکش پروانه استیل

خرید و قیمت پمپ کفکش پروانه استیل - پمپ کف کش - صنایع پمپ سازی ملل

اساس کار پمپ کف کش (EPS) لجن کشی هست، به اینصورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام میدهد. درباره پمپ کفکش پروانه استیل در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ کفکش پروانه استیل

پمپ کفکش استیل مخصوص آب چاه ،آب باران ،آب رودخانه ها و جوی ها ساخته و مورد بهره برداری قرار می گیرد. پمپ کفکش دارای پروانه یک طبقه و چند طبقه و بصورت تکفاز فلوتر دار و سه فاز بدون فلوتر تولید می شوند و مناسب جهت اغلب آب های صنعتی و کشاورزی و شیمیایی  می باشد. پمپ کف کش که دارای فلوتر جهت قطع جریان برق در صورت پایین آمدن سطح سیال از حد مجاز می باشد که این فلوتر باعث عدم سوختن پمپ در شرایط اضطراری میشود.

معرفی پمپ کف کش شناور استیل

 بدنه و پروانه و شافت تمام استیل  در برخی از مدلها پروانه این پمپ ها بصورت تکنوپلیمر ساخته شده و الکتروموتور در درون کاور استیل قرار گرفته است و جهت تبادل حرارتی بسیار مناسب و مفید می باشد و پمپ می بایست در درون سیال کاملا غرق گردد و نباید پمپ خشک کار کند.

نوع دیگر پمپ کف کش از نظر پروانه ای

یکی دیگر از دسته بندی‌ هایی که می‌توان خیلی مهم باشد که برای انواع پمپ کف کش در نظر گرفت، دسته بندی براساس نوع پروانه می‌ باشد.

در این دسته بندی، پمپ ها در ۲ گروه:

  • پروانه بسته
  • پروانه باز

پمپ های کف کش از چه جنسی ساخته میشوند؟

پمپ‌ های کفکش با توجه به اینکه ممکن است برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند، از نظر نوع جنس و آلیاژ به کار رفته در ساخت آن‌ها، دارای انواع مختلفی هستند. برخی مواقع ممکن است از پمپ کف کش برای پمپاژ سیالاتی استفاده شود که خاصیت خورندگی داشته باشند، که در این حالت بهترین نوع آلیاژ، استیل می‌باشد. برخی مواقع نیز ممکن است سیالات به صورت آب شور باشند که معمولاً از جنس پلاستیکی استفاده می‌شود.

پس بر این اساس می‌توان پمپ کف کش را از نظر نوع مواد به کار رفته در ساخت بدنه و پروانه، به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • کف کش استیل
  • کف کش چدن
  • کف کش برنزی
  • کف کش پلاستیکی
  • کف کش آلومینیوم
  • کف کش تکنو پلیمر
  • کف کش اسکوبایی

نکات مهم استفاده از پمپ کفکش

۱) در هنگام استفاده از پمپ مراقب نوسانات برق باشید، زیرا نوسانات احتمالی ممکن است باعث نیم سوز شدن و یا کم کاری پمپ شود. البته احتمال سوختگی بسیار بالا خواهد بود.
۲) پمپ کف کش به هیچ وجه نباید بدون آب کار کند، چون باعث سوختن آن می‌شود.
۳) پمپ کف کش باید به صورت ایستاده قرار بگیرد و از کج شدن آن جلوگیری کرد، زیرا به دلیل وجود روغن در آن، چنانچه کج شود روغن درون پمپ نیز کج شده و برای پمپ اشکالاتی را به وجود خواهد آورد.

۴) به دلیل جلوگیری از ورود آشغال به درون کف کش و آسیب رسیدن به پروانه، حتماً باید بالاتر از سطح قرار گیرند.

۵) به جهت جلوگیری از ورود آشغال نیاز است تا پمپ توسط یک توری گالوانیزه یا پلاستیکی محصور شوند.

پمپ های کفکش

پمپ های کفکش در واقع پمپ هایی عمودی طبقاتی و سانتریفیوژ است که به کمک پروانه‌ ها انرژی را به سیال منتقل می کند . برای انجام درست فعالیت، پمپ باید به صورت کامل در آب قرار بگیرد، تا بتواند آب را از کف چاه یا استخر به بالا بکشد.در انتهای پمپ های کف کش ، شفت به جداکننده هوا یا محافظ کوپلینگ مکانیکی متصل می شود. از این طریق مایع وارد پمپ شده و به کمک طبقات به سمت بالا روانه می شوند.

الکترو پمپ های کف کش

الکترو پمپ های کفکش مستغرق تمام استیل از سری پمپ های مقاوم و پر مصرف در انواع مصارف تجاری و صنعتی مرتبط با تخلیه پساب های فاضلابی، تخلیه استخرها، مصارف آبیاری و انتقال مایعات مواد غذایی و مصارف دارویی می باشند. این پمپ ها به دلیل داشتن بدنه، پروانه و پوسته پمپ تمام استیل می توانند سیالات تمیز و یا آلوده را با حداکثر قطر ذرات ۲۰ میلی متر در حداکثر دمای ۵۰ درجه سانتیگراد انتقال دهند .

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگیهای مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *