مطالب آموزشی

پمپ لجن کش چهار اینچ

الکترو پمپ کفکش - خرید و قیمت پمپ کفکش - صنایع پمپ سازی ملل - پمپ لجن کش چهار اینچ - استفاده صحیح از پمپ کفکش - صنایع پمپ سازی ملل - خرید و قیمت پمپ کفکش

پمپ های لجن کش  و کفکش دسته ای از پمپ ها هستند که برای انتقال فاضلاب و آب های حاوی اجسام جامد معلق در آب از چاه ها و یا نهرها و رودخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ ملل تولید کننده انواع پمپ های لجن  کش در سایزهای ۲ ، ۳ و ۴ اینچ با قدرت ۱۰ اسب می باشد که قابلیت آبکشی از چاه هایی با عمق ۱۵ الی ۵۵ متر را دارا می باشند. بدنه پمپ های لجن کش از آلیاژ فولاد بوده و دارای پروانه از جنس چدن ضد سایش و شفت استیل می باشد. سیستم کفگرد پمپ های لجن کش ساخته شده از گرافیت و استیل می باشد و بوش های دینام نیز از آستیل و آلیاژ برنزی می باشد.درباره کاربرد پمپ لجن کش چهار اینچ در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ لجن کش چهار اینچ چهار اسب تکفاز

اساس کار پمپ کف کش (EPS) لجن کشی هست، به اینصورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام میدهد.

جنس و مشخصات پمپ لجن کش چهار اینچ چهار اسب تکفاز

  • لجنکش چهار اینچ چهار اسب تکفاز
  • قدرت موتور ۳کیلووات
  • مقدار آب دهی در یک دقیقه ۱۲۰۰ لیتر

درباره پمپ ملل

پمپ ملل با تکیه بر توان داخلی و نیروهای متخصص خود محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه نموده است. این شرکت به واسطه بومی سازی کردن تولید انواع پمپ کفکش و لجنکش کلیه قطعات انواع پمپ را در داخل کشور تولید کرده و به همین علت مشتریان، دیگر نگران تامین قطعات انواع پمپ تولید شده نخواهند بود .کلیه پمپ های کفکش تولید شده دارای گارانتی معتبر بوده و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند .

صنایع پمپ سازی ملل پس از سالها تولید در زمینه الکترو پمپ های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ ملل تولید و روانه بازار نموده است این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است . جهت سفارش انواع پمپ کفکش و پمپ لجن کش با ما تماس حاصل فرمایید و یا جهت اطلاع از قیمت فروش و خرید پمپ کفکش و انواع آن به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت پمپ لجن کش

همانطور که گفته شد ، قیمت انواع پمپ کفکش و لجنکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده انواع پمپ های کفکش و لجنکش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجنکش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *