اخبار و مقالات

مطالب آموزشی

الکترو پمپ کفکش

الکترو پمپ کفکش - خرید و قیمت پمپ کفکش - صنایع پمپ سازی ملل - پمپ لجن کش چهار اینچ

الکترو پمپ کفکش ،شامل مجموعهای از عاملهای محرکه مانند الکتروموتور و پمپ است که به ایجاد فشار و جابه جایی در سیالات کمک می کند. اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی است، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام میدهد. درباره الکترو پمپ کفکش در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

الکترو پمپ کفکش

پمپ،  را می توان به عنوان یک وسیله ی مکانیکی معرفی کرد، که باعث انتقال نیروی مکانیکی و سیال می شود، و فشار آن را نیز افزایش می دهد، این فشار پمپ، برای افزایش اصطحکاک‌ سیال با بدنه لوله، شیرآلات، دیواره کانال، مورد استفاده قرارمی گیرد. و باعث انتقال سیال مورد نظر می شود. همانطور که می دانید یکی از دغدغه های بزرگ در انسانها انتقال انواع مایعات، بخصوص آب است. بشر توانست با اولین اختراع خود که پیچ ارشمیدس نام گرفت، آب را از رودخانه ها به زمینهای کشاوزی اطراف منتقل کند. از این اختراع می توان به عنوان تحولی بزرگ در کشاورزی یاد کرد.

امروزه تلاشهای بسیاری برای طراحی و ساخت انواع  وسیله مکانیکی  صورت گرفته است تا بتوان مایعات را به سادگی به محل مورد نظر منتقل کرد. به طور کلی، پمپ به دستگاهی گفته می‌شود که انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی دریافت کرده و به لوله و یا سیالی که از آن عبور می‌کند، منتقل میکند و باعث جابه جایی سیالات غیر قابل متراکم سازی از یک نقطه به نقطهای دیگر منتقل میشود.

الکتروپمپ

الکتروپمپ یا پمپ شناور، یک دستگاه مکانیکی است که به وسیله آن می توان برای انتقال آب از چاه استفاده کرد. الکترو پمپ یا پمپ شناور، در حدود نیم قرن است که در دنیا مورد استفاده  قرار گرفته است. همچنین پمپ شناور علاوه بر صنعت کشاورزی در صنعت نفت و گاز نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در هنگام انتخاب دستگاه الکتروپمپ، باید میزان وجود ماسه را در آب مورد توجه قرار داد. پمپ شناور در انواع خمرهای و تخت ساخته میشود. الکترو پمپ مدل خمرهای برای انتقال مایعاتی که درصد شن و ماسه ی آنها بالا است، بسیار مناسب است. در کل الکتروپمپ یا پمپ شناور می تواند باعث انتقال راحت و سریع انواع مایعات مانند آب و یا نفت می شود.

الکتروپمپ ها از نظر طراحی و ساخت

پمپ های شناور از نظر طراحی در چند دسته بندی قرار میگیرند که شامل موارد زیر است:

الکترو پمپ شناور

در این مدل، از الکتروموتور و پمپ که با هم ترکیب شده اند استفاده می شود. از این نوع پمپ معمولا برای انتقال آب از چاههای عمیق استفاده می شود. عبور آب از این نوع پمپ، باعث خنک شدن دستگاه می شود.

پمپ شناور توربینی

در این پمپ مایعات به صورت موازی با محور قرار می گیرند، و به صورت زاویه دار از آن خارج می شوند. در این نوع از پمپ، پروانه ها در جهت های مختلف کار میکنند.

پمپ شناور جریان محوری

به این نوع از پمپ، پمپ ملخی نیز گفته می شود. در این نوع از پمپ، با انتقال فشار به  پروانه ها میتوان مایعات را جا به جا کرد.

پمپ شناور استیل

این پمپ با توجه به داشتن ظرافت در ساختار و عملکرد خود، مناسب برای انتقال آب و مایعات از چاه هایی است، که دارای دیوارهای نازک و سست هستند. معمولا از این پمپ برای انتقال آبها زلال و بدون شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ شناور تک فاز

پمپ شناور تک فاز که از خانواده پمپ شناور استیل است، برای انتقال مایعاتی مانند آب مورد استفاده قرار میگیرد که هیچگونه شن و ماسه در آب وجود نداشته باشد.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگیهای مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه