مطالب آموزشی

ویژگی پمپ های لجنکش

الکتروپمپ لجن کش - صنایع پمپ سازی ملل - قیمت و خرید پمپ کفکش - پمپ آب لجن کش | خرید و قیمت پمپ پمپ کفکش و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل - ویژگی پمپ های لجنکش

امروزه پمپ‌ لجن کش در موارد بسیاری از جمله انتقال فاضلاب تا انتقال آب دریا نقش اساسی را در صنعت و زندگی روزمره ایفای نقش میکند. انتخاب و خرید صحیح این پمپ میتواند به عملکرد درست آن کمک کند. برای آشنایی بیشتر با انواع و ویژگی های پمپ آب لجنکش ، ما را در ادامه مطلب همراهی کنید. برای خرید انواع پمپ کفکش درجه یک ایرانی ، پمپ کف کش و لجن کش و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

ویژگی پمپ های لجنکش ، کاربرد و مشخصات فنی پمپ

پمپ لجن کش نوعی پمپ سانتریفیوژ مستغرق بوده  و برای آبهای آلوده کاربرد دارد. اغلب جنس این پمپ از چدن، استیل و برنز است. جنس پروانه ها نیز از استیل، چدن و برنج است. به طور کلی پمپ آب لجن کش در دو دسته بندی لجن کش های مستغرق و لجن کش های عمودی قرار دارند و همین طور به دو صورت تک فاز و سه فاز در بازار موجود می باشند و از نظر نوع پروانه نیز به صورت تک کاناله و چند کاناله تقسیم بندی خواهند شد.

این مدل پمپهای آب قادر به پمپاژ سیالات با ذرات ریز مانند فیبرهای کوچک، تکه های ریز کاغذ، لجن ها هستند و جهت تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخر ها، و مکش سیالات حاوی ذرات الیافی به کار می رود. پمپ  لجن کش با توجه به نوع کارکرد به دو مدل پمپ لجن کش دو پل و چهار پل تقسیم خواهد شد. پمپ آب لجن کش چهار پل با دور موتور ۱۴۵۰ در دقیقه، توانایی کار به صورت دائمی را دارد در صورتیکه پمپ های لجن کش دو پل با کارکرد ۲۹۰۰ دور در دقیقه حداکثر توان کارکردن را در ۶ ساعت دارند.

کاربرد پمپ آب‌ لجنکش

این پمپ دارای دو نوع بدون کاتر و کاتر دار است. پمپ کاتر دار توانایی خرد کردن و مکش مواردی از جمله الیاف بلند و فضولات در گاوداری ها را داراست. این نوع پمپ آب در پمپاژ آب صاف و گل آلود، خالی کردن چاه فاضلاب مسکونی،آبیاری زمین های زراعی و باغات، انتقال و تخلیه فاضلاب های صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایا و معایب پمپ‌های آب لجنکش

همانطور که استفاده از انواع پمپ ها مزایا و معایبی را به همراه دارد. استفاده از پمپ های لجنکش دارای مزایا و معایبی خواهد بود. در ادامه به معرفی مزایا و معایب استفاده از این پمپ ها میپردازیم. مزایا و معایب پمپ لجن کش:

مزایای پمپ لجنکش

نگه داری و نصب این پمپ بسیار راحت است. پمپ لجنکش توانایی انتقال لجن از پایین ترین سطح چاه، را خواهد داشت. این پمپ دارای ساختار جمع و جور و کوچک هستند و بدون لرزش و سرو صدا بوده و هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ندارند. استفاده از فشار مستقیم باعث کارایی بیشتر پمپ آب لجن کش در پمپاژ مایعات در فواصل طولانی می گردد.

معایب پمپ لجنکش

اگر یکی از اجزای کوچک مانند واشر پاره شود، باعث نشتی پمپ و خرابی قطعات سیستم را به همراه دارد. به دلیل مستغرق بودن اینگونه پمپ ها، در صورت خراب شدن، تعمیر آن سخت می باشد مهر و موم این پمپ مخفی بوده در نتیجه تشخیص خرابی آن سخت خواهد بود؛ در نتیجه در صورت هرگونه خرابی، منجر به نشتی دستگاه شده و باعث خرابی اعضای داخلی خواهد شد.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش ۳ فاز و پمپ لجن کش و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *