اخبار و مقالات

پمپ کفکش تخلیه چاه

پمپ کفکش تخلیه چاه عمیق-صنایع پمپ سازی ملل

یکی از ابزارهای مهم در تخلیه چاه پمپ مکنده است. معمولا برای تخلیه فاضلاب چاه از پمپ کف کش و لجن کش استفاده می کنند. همچنین پمپ های مکنده فاضلاب، پمپ ساکشن، تانکر مکنده نیز مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ مکنده مناسب برای تخلیه چاه پمپی است که فاضلاب را سریع تخلیه کند و به نوعی تخلیه چاه فوری را انجام دهد.در ادامه درباره پمپ کفکش تخلیه چاه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش و لجن کش،پمپ چاه،استخر و کشاورزی با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

کاربرد پمپ کفکش تخلیه چاه

هم پمپ کفکش و هم لجن کش می توانند در تخلیه چاه مورد استفاده قرار می گیرد از توان پمپاژ آب های املاح دار، گل و لای همراه آب، آب معمولی، رسوبات، لجن های فاضلاب و ذرات ریز ماسه درون آب برخوردار هستند.

میتوان گفت اساس کار پمپ کف کش (EPS) لجن کشی می باشد، به طوری که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی رو انجام میدهد.

نحوه کار پمپ لجن کش به صورتی می باشد که پمپ لجن کش درون خود یک موتور الکتریکی دراد که این  موتور الکتریکی با به حرکت دراوردن پمپ انرژی لازم برای جابجا کردن آب های آلوده و لجن ها رو تولید میکند.

لازم به ذکر است عمده فشار لجن خروجی ناشی از چرخش پروانه ها می باشد. بسیاری از افراد متخصص در چاه بازکنی و تخلیه چاه از پمپ لجن کش برای برای رسوب زدایی چاه استفاده می کنند.

انواع مختلف پمپ کف کش

ساختار خارجی و پروانه این نوع پمپ از جنس استینلس استیل می باشد و معمولا در جاهایی کاربرد دارد که سیال ,PH(حالت اسیدی)داشته باشد که همین امر در مواردی غیر از پمپ استیل باعث خورندگی سریع پمپ می شود.انتخاب این نوع محصول برای مواردی که آب و یا مایع مورد نظر خورندگی داشته باشد بهترین گزینه محصوب می شود و این گونه پمپ را می توان در نوع پمپ کفکش استیل تکفاز وسه فاز در بازار تهیه نمود اما شما میتوانید با تماس به صنایع پمپ سازی ملل پمپ خود را مستقیم و بدون واسطه همراه با گارانتی و با قیمت ارزان تهیه فرمایید و از پشتیبانی پس از فروش برخوردار شوید.

قیمت و خرید پمپ کفکش 

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *