مطالب آموزشی

انواع پمپ های خنک کننده

پمپ ملل پمپ کفکش پمپ لجن کش - انواع پمپ های خنک کننده

با توجه به اهمیتی که الکتروپمپ کفکش در انتقال دوغاب و سیالات با ویسکوزیته بالا ارائه می‌دهند، در این بخش به طور اختصاصی،انواع پمپ بر اساس سیستم خنک کننده را مورد بررسی قرار می‌دهیم.  اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به اینصورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام میدهد. درباره انواع پمپ های خنک کننده در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

انواع پمپ های خنک کننده

پمپ آب خنک: خنک کردن الکتروموتور در پمپ کفکش با این وسیله انجام می‌شود. تعبیه‌ ی خروجی پمپ در قسمت بالای دستگاه سبب می‌شود زمانی که سیال در حال خروج از پمپ است با عبور از جداره لوله و محفظه موتور باعث خنک شدن موتور می‌شود. استفاده از این نوع پمپ برای پمپاژ سیال با ذرات جامد درشت مناسب نیست. بهتر است این نوع پمپ برای لجن‌کشی استفاده نشود.

پمپ روغن خنک: این نوع از پمپ خنک کاری با روغن انجام می‌شود. برای این‌ کار فضایی بین روتور و استاتور خالی شده است که روغن در آن قرار دارد. روغن علاوه بر این‌که عایق الکتریکی ایجاد می‌کند عایق حرارتی نیز ایجاد می‌کند. از آن‌ جا که این سیستم خنک‌ کاری در بدنه اتفاق می‌افتد پمپ کاملا باید در سیال فرو رود تا پمپ نیز خنک بماند.

پمپ از لحاظ قدرت

یکی از بخش‌های پمپ کفکش الکتروموتور دستگاه است از لحاظ قدرت الکتروموتور پمپ‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند.

پمپ کف کش تک فاز: این نوع پمپ از یک منبع فاز تغذیه می‌کند اگر برای مصارف خانگی قصد خرید کفکش را دارید پمپ کفکش تکفاز گزینه مناسبی است. این نوع از پمپ برای استارت نیاز به قدرت زیادی ندارد و سریع شروع به کار می‌کند. حداکثر قدرت این پمپ لجن‌کش ۲۰ اسب بخار است.

پمپ کف کش سه فاز: خرید کفکش سه فاز برای مصارف صنعتی قابل قبول است. این پمپ از سه منبع تغذیه استفاده می‌کند و با جریان ۳۸۰ ولت کار خواهد کرد. این پمپ صدای کمتری نسبت به پمپ تکفاز دارد. استارت این پمپ باید قدرت گشتاور بیشتری نیاز دارد. طول عمر پمپ سه‌ فاز لجن کش از پمپ لجن کش تکفاز بیشتر است.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

انواع پمپ کفکش ملل بصورت  تک فاز با دهانه خروجی در اندازه های ۱ یک و یک و چهاردهم و ۲ و ۳ اینچ و  سه فاز با دهانه خروجی در اندازه های ۲ و ۳ و ۴ و ۶ اینچ تولید می شوند. این پمپ ها معمولاً در جنس های مختلف استیل کردن آلومینیوم و پلاستیک ساخته می‌شوند و شما باید هنگام خرید بر اساس نیاز خود و همچنین توجه به مسائلی از جمله شرایط جوی و جغرافیایی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *