مطالب آموزشی

استفاده از پمپ کفکش

الکترو پمپ کفکش - خرید و قیمت پمپ کفکش - صنایع پمپ سازی ملل - پمپ لجن کش چهار اینچ - استفاده صحیح از پمپ کفکش - صنایع پمپ سازی ملل - خرید و قیمت پمپ کفکش

پمپ کفکش همانطور که از نامش مشخص است از قسمت پایینی و یا کفی پمپ مکش دارد. کفکش در کاربرد های مختلف از تخلیه استخر گرفته تا تخلیه آب های زیر زمینی استفاده می شود. قبل از استفاده از پمپ و انتقال سیال به ارتفاع بالاتر، باید یک نقطه زهکشی (یا تخلیه) پیدا کنید. شلنگ را به پمپ وصل کرده و سپس آن را به منبع تغذیه وصل کنید. در عرض چند دقیقه ، پمپ کفکش باید شروع به کار کند. در این مقاله قصد داریم درباره استفاده صحیح از پمپ کفکش اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

استفاده صحیح از پمپ کفکش

مرحله اول :

در ابتدا قبل از روشن کردن پمپ کفکش دقت کنید برق محلی که قرار است آب در آن جا تخلیه شود را قطع نمایید. هم چنین برای جلوگیری از خشک کار کردن پمپ اطمینان حاصل کنید که میزان آب در محلی که کفکش را در آن قرار می دهید کافی است. همچنین می توانید از کفکش فلوتر دار استفاده کنید که به صورت خودکار با پایین آمدن سطح آب به پمپ فرمان خاموش شدن را می دهد.

مرحله دوم:

قبل از راه اندازی کفکش، شلنگ را به پمپ وصل کنید. یک شلنگ باغی و یا شلنگ چاهی را به قسمت بالایی پمپ وصل کنید و اطمینان حاصل کنید که اتصال محکم و آب بندی شده است. برای تخلیه آب تمیز از یک شلنگ استاندارد مورد استفاده برای باغ استفاده کنید. البته شاید بخواهید از یک شلنگ جداگانه برای آب غیر زلال استفاده نمایید.

مرحله سوم:

 هنگام خرید دقت کنید که کفکش به همراه فلوتر یا شناور باشد. فلوتر یک قطعه پلاستیکی کوچک است که به صورت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد و مانند یک سوئیچ قطع و وصل عمل می کند. کم شدن سطح آب، به پمپ فرمان خاموش شدن را می دهد تا پمپ به صورت خشک و بدون آب کار نکند.

مرحله چهارم:

اگر پمپ کفکش شما مجهز به فلوتر نیست، می توانید خودتان یک سوئیچ شناوری نصب کنید. که به راحتی با استفاده از یک گیره و یک پیچ گوشتی امکان پذیر است. برای اتصال سوئیچ، در قسمت بالایی پمپ، گیره را برداشته و از اتصال رزوه ای سوئیچ را به پمپ نصب کنید و دقت کنید که آب بندی به درستی صورت گیرد و بتوانید آن را در آب قرار دهید.

مرحله پنجم:

پمپ را به منبع تغذیه و یا منبع برق وصل کنید. سیم برق متصل به پمپ کف کش در زیر آب غالباً ضد آب و آب بندی شده است، بنابراین تمام کاری که باید بکنید این است که اتصال آن را برقرار کنید. هم چنین اگر پریز برق در نزدیکی شما نبود، از یک سیم با طول بیشتر استفاده کنید.

نحوه تخلیه آب به کمک پمپ کفکش

همواره به خاطر داشته باشید که پمپ کفکش آب زلال و یا آبی با ذرات کوچک و معلق را، می تواند جابه جا کند. در صورتی که سایز ذرات داخل آب بزرگ باشند به جای کفکش باید از لجن کش استفاده کنید. در نتیجه اگر ذرات معلق در آب زیاد هستند و یا آب گل آلود است، می توانید از یک صافی و یا یک صفحه فیلتر استفاده کنید. صافی را قبل از انداختن پمپ در آب، نصب کنید. این صافی باید در قسمت ورودی پمپ یعنی در قسمت کفی که مکش از آنجا صورت می گیرد نصب شود تا از ورود ذرات بزرگ به داخل پمپ جلوگیری کند. اگر کفکش مجهز به صافی نیست به راحتی می توانید آن را از فروشگاه های اینترنتی آنلاین و یا فروشگاه های صنعتی خریداری نمایید.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگیهای مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *