اخبار و مقالات

جایگاه صنایع پمپ سازی ملل در بومی سازی صنعت کشور

بومی سازی چیست؟

بومی کردن فناوری به این معناست که بسیاری از فناوری ها اگرچه ریشه در جایی دیگر دارند، اما بعد از انتقال، جذب و تطبیق آن با وضعیت کشور گیرنده و احتمالا ایجاد تغییراتی در آن بومی می شوند. فناوری بومی و بومی کردن فناوری و صنعت، هر دو نیاز به فعالیت های تحقیق و توسعه دارند.در ادامه با صنایع پمپ ملل تولید کننده انواع پمپ کفکش و لجن کش ایرانی همراه باشید.

 

بومی‌سازی به مثابه ساخت داخل، تعریف ساده و سطحی بومی‌سازی است. تعریف ما از بومی‌سازی در واقع تحقق پتانسیل رشد صنعتی نهفته در داخل کشور و یافتن جایگاه “شایسته”مان در سلسله مراتب مزیت نسبی در دنیا است.

ما و هیچ کشوری در دنیا با قطع ارتباطات بین‌المللی منفعتی کسب نخواهیم کرد، اما این به معنای آن نیست که دانش، توان و منابعی که در داخل کشور وجود دارد را نیز از خارج وارد کنیم؛ واردات بی‌رویه دقیقاً مانند این است که دانش، توان و منابعی که خودمان در اختیار داریم را از دیگران گدایی کنیم.

پمپ کفکش

بومی‌سازی در سطح ملی

در سطح منطقه‌ای و ملی و در بلندمدت، بومی‌سازی قطعاً یک استراتژی یا یک ابزار برای تحقق استراتژی توسعه صنعتی ایران است و قطعاً راهگشای بسیاری از مشکلات صنایع خواهد بود.

اولویت صنایع پمپ سازی ملل در بومی‌سازی هم تدوین استراتژی رشد صنعتی منطقه‌ای و ورود به سطحی ورای سطح بنگاه صنعتی منفرد وبومی‌سازی فرآیندها است.اصل اقتصادی حکم می‌کند که هر بنگاه اقتصادی در محصول و فرآیندهای آن بنگاه “تخصصی” شود.

پمپ لجن کش

جایگاه صنایع پمپ سازی ملل در بومی سازی

این شرکت به واسطه بومی سازی کردن تولید پمپ کف‌کش و لجن‌کش کلیه قطعات را در داخل کشور تولید کرده و به همین علت مشتریان گرامی دیگر نگران تامین قطعات انواع پمپ تولید شده نخواهند بود.کلیه پمپ های کفکش تولید شده دارای گارانتی رسمی و معتبر بوده و از قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با محصولات مشابه داخلی و خارجی برخوردار هستند.

 

درباره پمپ ملل

پمپ ملل یکی از برند های معتبر ایرانی است که در زمینه ساخت پمپ کفکش و لجنکش به صورت حرفه ای فعالیت دارد. برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ پمپ ملل با کارشناسان فروش در تماس باشید.

صنایع پمپ سازی ملل با تولید کفکش و لجن کش باکیفیت ایرانی، به اشتغال کمک فراوانی کرده است. تمامی قطعات پمپ ملل (به‌ جز فلوتر) در ایران تولید می‌شود و از این حیث جزو شرکت‌های برتر ایرانی در زمینه تولیدپمپ کفکش و پمپ لجنکش به شمار می‌رود.

کارخانه صنایع پمپ ملل در استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳ می باشد. پمپ ملل تولید انواع پمپ کف کش و لجن کش را دارد و در بخش محصولات میتوانید مدل های مختلف آن را مشاهده نمایید.

https://eitaa.com/pumpmelal

https://ble.ir/join/MTZkNGI3Nm

https://rubika.ir/pumpmelal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *