اخبار و مقالات, مطالب آموزشی

پمپ کفکش کوچک با ارتفاع بالا

پمپ ملل پمپ کفکش پمپ لجن کش - پمپ کفکش کوچک با ارتفاع بالا

پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای و پسمانده های کوچک دارند کار کفکشی را انجام می دهد.پمپ کف کش ارتفاع بالا برای انتقال آب های عمیق استفاده می شود و معمولا در سایزهای مختلف برای مصارف کشاورزی و شهری تولید می شود.این پمپ ها در انواع مختلف بوده و نوع کم وزن و کوچک این پمپ ها زیاد مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند. که شما می توانید برای انتخاب و خرید بهترین کفکش ایرانی با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ کفکش کوچک با ارتفاع بالا 

ارتفاع پمپ کفکش که از پایین ترین جایی که پمپ در آن قرار میگیرد تا بالاترین نقطه ای که سیال را در آن تخلیه میکند محاسبه می شود و نیز قطر لوله ی خروجی(دبی) بسیار مهم میباشد. در واقع مهمترین نکته در انتخاب و خرید پمپ کف کش بر اساس هد ( ارتفاع پمپاژ آب ) است.

پمپ های کفکش مدل M.03 پمپ ملل با وزن ۱۸ کیلوگرم جزو پمپ های کفکش کوچک محسوب می شوند که قدرت آبیاری تا ارتفاع ۵ تا ۲۲ متر را دارند.

پمپ کفکش مدل M.03 برای اعماق ۱۰ تا ۲۲ متر مناسب بوده و ۶ آمپر، آمپراژ مصرفی آن است.

این کف کش برای استفاده با برق ۲۲۰ ولت طراحی‌ شده است که بنا به سفارش می‌تواند به‌ صورت سه فاز نیز تحویل مشتری شود.

کابل متصل به این پمپ ۱۰ متر است و با الکتروموتور ۳۰۰۰ دور بسته می‌شود.

قطعات ریخته گری شده این نوع پمپ ها از جنس آلومینیوم ، چدن و استیل تحت فشار ساخته شده و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید و ماشین کاری میگردد.

 در تولید این نوع پمپ از پروانه های روبسته چند کاناله و شفت های تمام استیل استفاده شده است. حداکثر دمای مناسب آب برای کارکردن این پمپ ها ۴۵ درجه میباشد.

قیمت و خرید پمپ کفکش 

 قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ کفکش و لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند.برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.جدول فنی هر یک از پمپ های کف کش ملل را با کلیک بر روی هر مدل میتوانید مشاهده بفرمایید .

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *