مطالب آموزشی

پمپ کفکش ۲ اینچ ۵۰ متری

انواع پمپ کفکش 2 اینچ 50 متری -پمپ ارتفاع بالا

پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای و پسمانده های کوچک دارند کار کف کشی را انجام می دهد.پمپ کف کش ارتفاع ۵۰ متری و بالاتر برای انتقال آب های عمیق استفاده می شود و معمولا در سایزهای مختلف برای مصارف کشاورزی و شهری تولید می شود.این پمپ ها در انواع مختلف بوده که شما می توانید برای انتخاب و خرید بهترین کفکش ایرانی با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

مشخصات پمپ کفکش با دهانه ۲ اینچ و ارتفاع بالا

پمپ های آب کفکش و لجن کش در دو سایـز با دهانـه خروجی۲و ۳ اینچ بـا حداکثر قطر خارجی ۱۹۵میلیمتر در ارتفاع های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند.

هر چه قطر دهانه خروجی پمپ یا دبی، بیشتر باشد قدرت موتور برای پمپاژ آب نیز بیشتر می شود. بنابراین پمپ‌های ۲ اینچ نسبت به پمپ‌های ۱- ۱/۵ اینچ از قدرت بالاتری بهره‌مند شدند تا قادر باشند حجم آب بیشتری را با سرعت بیشتر انتقال دهد.موتور پمپ آب ۲ اینچی در یک بازه کمتری می‌تواند مقدار بیشتری از آب را انتقال دهد.

ارتفاع پمپ کفکش که از پایین ترین جایی که پمپ در آن قرار میگیرد تا بالاترین نقطه ای که سیال را در آن تخلیه میکند محاسبه می شود و نیز قطر لوله ی خروجی(دبی) بسیار مهم میباشد. در واقع مهمترین نکته در انتخاب و خرید پمپ کف کش بر اساس هد ( ارتفاع پمپاژ آب ) است.

هد یا همان ارتفاع پمپاژ در حقیقت مقدار ارتفاعی است که با کسر تمام افت فشار های مسیر، میزان آبدهی مناسب را در نقطه مصرف به شما بدهد و بد اساس متر است.

برای مثال عمق چاهی ۴ متر و ارتفاع ساختمانی که باید آب در آن پمپاژ شود سه طبقه معادل با ۹ متر است. بنابراین کل ارتفاع آبدهی معادل با ۱۳ متر لحاظ می شود.

از آنجایی که ممکن است بعداً این تجهیزات به سیستم اضافه شود، افت فشار حدودی آنها را نیز ۴ متر در نظر خواهیم گرفت. پس در نهایت یک کف کش ۱۶ متری جواب کار شما را خواهد داد.

پمپ کفکش ۵۰ متری ملل

پمپ کفکش ۵۰ متری ملل دارای دهانه خروجی ۲ اینچ است و برای کار در درون آب به‌صورت مستغرق ساخته‌شده است. این کفکش۳۰۰ لیتر در دقیقه آبدهی خواهد داشت و برای استفاده از این کفکش تکفاز نیاز به برق ۲۲۰ ولت با ۱۲ آمپر دارد و قدرت آن ۲.۲ کیلووات است.

وزن کفکش ۵۰ متری ۴۰کیلوگرم است که ظرفیت خازن آن ۲۶ میکروفاراد بوده و با الکتروموتور ۲۸۰۰ دور ، توان آبیاری تا ۵۴ متر را دارد.

ویژگی پمپ کفکش ملل:

  • حداکثر دمای مناسب آب برای کارکردن این پمپ ها ۴۵ درجه سانتی گراد می‌باشد.
  • جهت پمپاژ کردن آب از مخازن، در مکان‌های مختلف از پمپ های کفکش استفاده می‌شود.
  • در تولید این نوع پمپ از پروانه‌های روبسته چند کاناله و شفت‌های تمام استیل استفاده می‌شود.
  • قطعات ریخته گری شده این نوع پمپ‌ها از جنس آلومینیوم ، چدن و استیل تحت فشار ساخته می‌شود.
قیمت پمپ ارتفاع بالا

پمپ‌های آب کف کش و لجنکش با توجه به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را بابالا ترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. برای آگاهی از قیمت خرید انواع پمپ کفکش با صنایع پمپ ملل تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *