مطالب آموزشی

پمپ کفکش ۱۰ آمپری

پمپ ملل پمپ کفکش پمپ لجن کش - پمپ کفکش 10 آمپری

پمپ آب نوعی وسیله مکانیکی  برای انتقال و جا به جایی انواع مایعات، که همراه با افزایش فشار، جا به جایی مایعات انجام می‌شود. پمپ‌ها کاربرد‌ فراوانی در صنایع مختلف دارند. انواع پمپ مانند پمپ دستی، برقی، پمپ شناور ، موتورهای درون سوز، پمپ لجن کش و پمپ آب کف کش است.پمپ آب کف کش از نظر ساختاری مانند پمپ های توربین عمودی می باشد.یک موتور الکتریکی، پمپ را به حرکت در می آورد و انرژی جنبشی سیال را افزایش می دهد.شما می توانید برای انتخاب و خرید بهترین کفکش ایرانی،پمپ چاه و استخر یا کشاورزی، با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

 پمپ کفکش ۱۰ آمپری

پمپ نیز از لحاظ مقدار انرژی برق به دو گروه تک‌فاز و سه‌فاز تقسیم می‌شود.در نوع تک‌فاز، پمپ کف‌کش برای مصارف خانگی مناسب بوده و با برق خانگی نیز امکان کار دارد؛ اما در نوع سه‌فاز برای مخازن عمیق‌تر استفاده شده و با برق صنعتی سه‌فاز، دستگاه کار می‌کند.پمپ های کفکش ۱۰ آمپری در دسته پمپ های تکفاز بوده و با برق شهری که ۲۲۰ ولت است به‌ راحتی قابل‌استفاده است.

پمپ کفکش۱۰ آمپری پمپ ملل

کفکش ۷۰ متری ¼,۱ اینچ ملل ۱۸۰ لیتر در دقیقه آبدهی ماکزیمم دارد. این کفکش تکفاز، ۱۰ آمپر مصرف می‌کند و با برق شهری که ۲۲۰ ولت است به‌ راحتی قابل‌استفاده است.

قدرت موتور کفکش ۷۰ متری ملل ۲.۲  کیلووات و وزن تقریبی آن ۲۶ کیلوگرم است. دور الکتروموتور متصل به این کفکش ۲۸۰۰ دور و ۱۰ متر کابل دارد.

قطعات ریخته‌گری شده برای پمپ کفکش از جنس آلومینیوم، چدن و استیل است که تحت‌فشار ریخته‌گری شده و با سیستم‌های تمام اتوماتیک تولید و ماشین‌کاری می‌شود وبه‌ طور کلی از کفکش دو اینچ ملل برای انتقال سیال با خصوصیات شیمیایی و فیزیکی مشابه با آب استفاده می‌شود.

قیمت و خرید پمپ کفکش ۱۰ آمپری

 قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ کفکش و لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند.برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *