مطالب آموزشی

نکات ضروری در مورد پمپ کف کش

پمپ کف کش خانگی | خرید پمپ کف کش و لجن کش در فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل

امروزه استفاده از انواع پمپ کف کش و لجن کش در مصارف خانگی ، صنعتیریا، کارخانجات و … گسترش یافته است. شما میتوانید انواع پمپ کف کش و لجن کش را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل خریداری نمایید. در این مقاله میخواهیم شما را با نکات ضروری در مورد پمپ کف کش آشنا سازیم. جهت آشنایی با انواع پمپ کف کش و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع‌پمپ مانند پمپ کف کش و لجن کش به صنایع پمپ سازی ملل مراجعه فرمایید.

پمپ کف کش خانگی و نکات مهم درباره آن

پمپ کف کش در دسته الکترو پمپ قرار دارد. الکتروپمپ کفکش به صورت  پمپ کفکش سه فاز و پمپ کفکش  تک فاز در جنسهای گوناگون از جمله چدن و استیل و آلومینیوم موجود است. وظیفه پمپ کف کش پمپاژ آب های تمیز یا تخلیه آبهای آلوده که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، دارای شن های ریز و پسمانده های کوچک هستندف میباشد. در ادامه به نکات ضروری در باره پمپ کفکش می‌پردازیم.

نکات ضروری در مورد پمپ کفکش

در زمینه راه اندازی پمپ کف کش و لجن کش خانگی ، اطمینان از میزان ولتاژ برق بسیار نکته ضروری خواهد بود. ناگفته نماند که از نوع تک مرحله ای آن در چاه هایی که دارای قطر ۱۲ اینچ هستند استفاده خواهد شد. بررسی با دقت نمودار هد و دبی، در انتخاب صحیح پمپ کف کش به شما کمک خواهد کرد. قبل از اجرای پمپ کف کش نیاز است که محل تعیین شده بر روی پمپ از آب پر شود. در این پمپ ها جهت خنک کردن دینام موتور از یک نوع سیال استفاده شده که این سیال بسیار معتبر میباشد.

پمپ کف کش خانگی | خرید پمپ کف کش و لجن کش در فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل

اساس کار پمپ کفکش

انواع پمپ کف کش بر طبق اصولی معین کار خواهند کرد. درادامه به معرفی اساس کار پمپ کفکش میپردازیم. اساس کار پمپ کف کش به صورت زیر می‌باشد:

این پمپ‌ها از نظر ظاهری نیز به دو شکل پروانه نیمه باز و یا پروانه بسته هستند. از نظر کارکرد دارای دو سبک آب از رو و آب از بغل میباشند.

پمپ‌های کف کش با خارج کردن آب آلوده و دارای گل و لای،لجن و همینطور شن های ریز، کار کف کشی را انجام می‌دهد.

خرید پمپ کف کش

برای خرید پمپ کف کش خانگی باید به مواردی توجه کرد تا بتوان خریدی مطمئن داشت. در ادامه به نکاتی میپردازیم که رعایت این نکات موجب خرید پمپ مناسب خواهد شد. نکات مهم هنگام خرید پمپ کف کش عبارتند از موارد زیر:

  • توجه به جنس پمپ
  • قدرت موتور و میزان آبدهی
  • قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ
  • قدرت موتور و میزان آبدهی از دسته نکاتی است که در انتخاب پمپ کف کش باید رعایت شود
  • پمپ کف کش در چند نوع استیلو چدنی و برنزی طراحی شده اند، که نوع استیل آن پر کاربردتر است
  • در صورتی که نیاز باشد که در فضای عمیق تر با پمپاژ بالاتر از پمپ استفاده شود استفاده از پمپ کف کش چند مرحله ای می تواند گزینه خوبی باشد این محصول در چاه های عمیق نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کف کش و پمپ لجن کش و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *