مطالب آموزشی

درباره پمپ کفکش دو اینچ ایرانی

پمپ کفکش دو اینچ | خرید پمپ کف کش دو اینچ و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

امروزه کاربرد پمپ کفکش دو اینچ ایرانی به علت بازدهی و میزان آبدهی بالا و مصرف  پایین بسیار زیاد میباشد. این پمپ در مصارف صنعتی ، کشاورزی و …. مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله به معرفی پمپ کفکش دو اینچ ایرانی و مشخصات این محصول میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت پمپ کفکش دو اینچ و انواع پمپ کف کش و لجن کش با فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل همراه باشید.

معرفی پمپ کفکش دو اینچ و مشخصات پمپ

پمپ کفکش ایرانی دو اینچ در اندازه گوناگون تک فاز پروانه استیل و آلمینیوم موجود میباشد. الکتروپمپ کف کش در دو نوع ساده و فلوتر دار است. پروانه استیل قفسه دار به منظور ضد زنگ در برابر آبه ای دارای املاح و همچنین پایین آوردن انرژی  پمپ استفاده از پروانه آلومینیوم فشرده برای پمپ جهت آبهای کثیف با کیفت پایین انجام میشود. الکتروپمپ کفکش ایرانی ۲ اینچ توان در دو نوع تک فاز و سه فاز هستند. این مدل پمپ کاملا ضد آب میباشد. عملکرد پمپ حداکثر تا ۳۰ متر زیر آب و حداکثر دمای مناسب ۴۰ درجه سانتی گراد خواهد بود.

مشخصات پمپ‌کفکش‌دواینچ

انواع پمپ کف کش دو اینچ دارای مشخصاتی هستند. در ادامه به معرفی مشخصات پمپ کف کش دو اینچ میپردازیم. مشخصات پمپ کفکش دو اینچ ایرانی:

  • استفاده از شفت و پیچهای استیل که مقاومت زیادی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی دارند.
  • کلیه قطعات تشکیل دهنده اصلی آن از آلومینیـوم بـا آلیـاژی و پروانه و کلیه پیچهای متعلقـه آن از جنس فـولاد  زنگ نـزن (استنلس استیل) ساختـه شده است.
  • پمپهای کف کش SP در دو سایـزبا دهانـه خروجی ۲ و ۳ اینچ بـا حداکثر قطر خارجی ۱۹۵میلیمتر در ارتفاعهای مختلف طراحی و ساخته میشوند.
  • استفاده از سیلهای مکانیکی ضدسایش (سیلیکون کارباید) با کیفیت مناسب که عمر پمپ را بالا برده است.
  • از خصوصیات بــارز پمپ کف کش SP انتقــال آب از قسمـت فوقانــی پمپ و دارا بـودن حداکثــر قطــرخارجــی ۱۹۵ میلیمتراسـت کـــه می توانـــد بـرای انتقــال از چاههـــای حفـــاری شـــده بــا قطــر ۸ اینــــچ بـه بـالامـورد استفـاده قرار گیرد.

پمپ کفکش دو اینچ | خرید پمپ کف کش دو اینچ و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

  • کلیه پمپهای اسپیکو دارای یک سریال مشخص می باشند که شماره شناسایی پمپ محسوب می گردد که بر روی بدنه حکاکی شده است.
  • پس از ساخت و آزمایش نهایی کلیه قسمتهای آلومینیومی قبل از رنگ در حوضچه های مخصوص ، چربی گیری و سپس اسیدکاری شده تا در مقابل خوردگــی نمکهــای محـلـول در آب مقاومت زیــادی داشته باشند.
  • تمامی قطعات ریخته گری شده توسط متخصصین آلیاژ سازی شده تا مک و سوسه در قطعات وجود نداشته باشد، با این وجود شرکت اسپیکو کلیه قطعات حساس ریخته گری شده خود را توسـط رزین مخصوص، نشتی گیری می نماید تا بدینوسیله درصد نفوذ آب به داخل الکترو موتور به صفر برسد.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش دو اینچ ایرانی و پمپ لجن کش و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *