مطالب آموزشی

انواع پمپ تک فاز

پمپ شناور تک فاز | خرید پمپ کفکش و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

الکترو موتورهای تک فاز به میزان زیادی توانایی حمل جریان بیشتر را نسبت به الکتروموتورشناور دارند. الکتروموتور تک فاز نیازمند سیم پیچی بزرگتری بوده و در نتیجه قیمت خرید آن افزایش پیدا میکند. در ادامه به بررسی انواع پمپ شناور تک فاز و کارکرد آنها میپردازیم. برای خرید انواع پمپ کفکش و پمپ لجن کش ایرانی و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

معرفی پمپ شناور تک فاز و مزایای آن

پمپ های تک فاز در قدرت های پایین بوده و فضای کمتری را به خود اختصاص می‌دهند.  در قدرت های پایین  موتورهای تک فاز شناور عملکرد بهتری در مقایسه با پمپهای سه فاز خواهند داشت. طول عمر الکتروموتورهای شناور تک فاز تا قدرت ۵ اسب بیشتر از موتورهای شناور ۳ فاز است و می تواند سال ها به عنوان الکتروموتور شما به وظیفه خود عمل کند، همچنین هزینه تعمیر و نگهداری آن به مراتب کمتر میباشد. الکتروموتور تک فاز دارای قیمت مناسب است.

پمپ شناورتک فازاستیل

تفاوت این پمپ ها با محصولات شناور معمولی تغییر جنس بدنه که معمولا از چدن است و سایر قطعات فلزی با استنلس استیل است. نمی توان به طور مشخص محصولی را به عنوان پمپ شناور تک فاز استیل معرفی کرد. تمام مواردی که تاکنون در مورد الکتروپمپ های شناور تک فاز ذکر شد در مورد پمپ های شناور استیل نیز صادق است.  معمولا این محصولات را در صنایع خاص و یا استفاده در شرایطی که درصد خورندگی آن بیشتر از حد معمول است مانند آب های زائد، فاضلاب، مواد شیمیایی، مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد استنلس استیل آن را به بهترین گزینه برای ساخت پمپ شناور تک فاز برای شرایط سخت و مقاومت در برابر مواد شیمایی تبدیل کرده است.

افزودن عنصر مولیبدن (molybdenum) به استنلس استیل در حین فرآیند ساخت موجب می شود مقاومت این محصول در برابر خوردگی و اکسیداسیون بالا رود. با استفاده از پمپ شناور تک فاز شما می توانید حلال ها، اسید ها، آب دریا و آب شور را با توجه به مقاومت بالای آن به راحتی پمپاژ نمایید. نکته مهم دیگر در مورد استنلس استیل این است که ماده آستنیت را در خود دارد، آلیاژی که دو ماده کرومیوم و نیکل را در بر دارد و باعث می شود مقاومت استیل در برابر حرارت و حفره زایی و خوردگی بیشتر می شود. پمپ های شناور استیل تک فاز در صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، معدن، صنایع دارویی و صنایع نفت مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.

پمپ شناور تک فاز | خرید پمپ کفکش و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

قیمت پمپ شناورتک‌فاز

در بازار انواع پمپ شناور تک فاز با برندهای مختلف وجود دارد. عوامل زیادی در تعیین قیمت این پمپ ها تاثیر گذارند. در ابتدا میزان ارتفاع و دبی مورد نیاز ، با افزایش این مقدار شما نیازمند به الکتروموتور قوی تری هستید و بالطبع باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. برندهای خارجی با کیفیت متاسفانه به علت مسائل ارزی بسیار گران هستند و با هزینه به مراتب پایین تر می توانید از برند های ایرانی با کیفیت بالا مانند پمپیران استفاده کنید. شما میتوانید انواع پمپ شناور تک فاز را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش ۳ فاز و پمپ لجن کش ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *