مطالب آموزشی

موتور پمپ دو اینچ با سه اینچ چه تفاوتهایی دارند؟

پمپ کفکش دو اینچ | خرید پمپ کفکش | پمپ لجن کش تک فاز | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

پمپ کفکش دو اینچ و سه اینچ و  برای خارج کردن آب جمع شده در یک حوضچه مورد استفاده قرار میگیرند. این محصولات در زیرزمین منازل و یا مجتمع های مسکونی کاربرد دارند. برای خرید انواع پمپ کفکش ، پمپ کفکش سه فاز ایرانی ، پمپ لجن کش تک فاز ، پمپ کفکش دو اینج و سه اینچ و اطلاع از قیمت آن‌ها به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

تفاوت موتور پمپ کفکش دو اینچ با سه اینچ

. پمپ های کف کش سه اینچ و دو اینچ در کاربردهای صنعتی و تجاری برای کنترل مشکلات مربوط به رسیدن سطح آب زیرزمینی به خاک‌ های سطحی مورد استفاده قرار میگیرند. خرید انواع پمپ بدون آگاهی درباره ویژگی محصول و نداشتن دقت به نکات خرید ممکن است یک وسیله ناکارآمد خریداری نمایید. در خرید موتور پمپ کفکش دو اینچ نیز این موضوع حاکم است؛ ممکن است با عبارت‌هایی مانند موتور پمپ ۲ اینچی یا موتور پمپ ۳ اینچی روبرو شده باشید اما به درستی متوجه مقصود این پسوندها نباشید.

هدف اصلی ما از نگارش این یادداشت، مانند همیشه ایجاد دید واضح‌تری نسبت به یک ابزار خاص است و این بار موتور پمپ را در نقطه تمرکز خود داریم. در ادامه نگاهی به مفهوم اینچ در موتور پمپ داشته و تلاش می‌کنیم تا پس از درک معنی این اصطلاح، تفاوت موتور پمپ کفکش دو اینچ با ۳ اینچ را تشریح کنیم. پس برای رسیدن به پاسخ این پرسش که تفاوت موتور پمپ ۲ اینچ با ۳ اینچ چیست، تا انتها با ما همراه باشید.

دلیل اصلی تفاوت موتورپمپ‌دواینچ باسه اینچ

در موتور پمپ کفکش دو اینچ مقدار خروجی آب در هر ثانیه کمتر از میزان خروجی آب در موتور پمپ ۳ اینچ خواهد بود. در نتیجه در صورت احتیاج به سرعت بیشتر در پمپاژ آب، نیاز است تا از موتور پمپ ۲ اینچی استفاده نمایید که حتما برای شما هزینه بیشتری نیز دارد. اما در صورتی که نیازی به این حد از سرعت ندارید و با حد کندی پمپاژ آب در موتور پمپ دو اینچ کنار بیایید، نیازی نیست که هزینه اضافی برای خرید موتور پمپ ۳ اینچ بپردازید. در کنار اینکه تفاوت این دو به چه معناست، بد نیست تا در این مورد که این تفاوت ناشی از چیست و در چه مشخصاتی از وسیله تمایز ایجاد می‌کند توضیحاتی ارائه کنیم.

قطعاً این تفاوت ناشی از قدرت موتور و جزئیات طراحی موتور پمپ فرضی است. در شرایط برابر هر قدر قدرت موتور پمپ آب بیشتر باشد دبی خروجی بیشتر بوده و امکان ارسال آب از یک نقطه به نقطه دیگر با سرعت و فشار بیشتری فراهم است. ریشه اصلی تفاوت موتور پمپ کفکش دو اینچ با ۳ اینچ در میزان دبی آب خروجی است. در آبیاری باغات و مزارع، دبی آب اهمیت دارد و باید به میزان مناسبی آب را در زمان مناسبی به سطح زمین برد اما در پمپ تخلیه استخر شیلات یا استخر باغات شما نیازی به سرعت بالا ندارید و می‌توانید از دبی کمتر موتور پمپ ۲ اینچ را به کار گیرید.

پمپ کفکش دو اینچ | خرید پمپ کفکش | پمپ لجن کش تک فاز | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش دو اینچ و پمپ لجن کش تک فاز ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید انواع پمپ کفکش و لجن کش به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *