مطالب آموزشی

همه چیز درباره پمپ شناور تک فاز ایرانی

پمپ شناور تک فاز | خرید پمپ کفکش | پمپ لجن کش تک فاز | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

الکتروپمپهای شناور تک فاز ایرانی با نام های دیگری از جمله پمپ چاه عمیق و یا پمپ آبیاری معروفند. پمپ های شناور در دو مدل تولید شده که در هر دو حالت موتور در پایین پمپ قرار دارد و به وسیله آب خنک خواهد شد. در حالت یکپارچه، مکش از انتها و در حالت دو تکه، قسمت مکش مابین الکتروموتور و پمپ قرار خواهد گفت. در ادامه به معرفی پمپ شناور تک فاز ایرانی و کاربرد و مزایای آن میپردازیم. برای خرید انواع پمپ آب لجن کش ، پمپ کفکش سه فاز ایرانی ، پمپ لجن کش تک فاز ، پمپ کفکش چاه عمیق و اطلاع از قیمت آن‌ها به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

معرفی مزایا و کاربرد پمپ شناور تک فاز ایرانی

این پمپ ها با توجه به نیاز مشتری در دو جنس استیل و چدن طراحی و تولید خواهند شد. یکی از بر کاربرد ترین این محصولات پمپ شناور چاه آب هستند. از این تجهیزات برای رفع نیاز متقاضیان در مناطقی که دسترسی به برق سه فاز به آسان نبوده و جهت کاربری های خانگی، کشاورزی، استفاده در باغ ها، ویلاها و آب نماها و … کاربرد دارند.

در قدرت های پایین الکتروموتورهای شناور تک فاز کوچک تر ساخته می شوند و فضای کمتری را نسبت به موتور شناور سه فاز با همان قدرت اشغال می کنند. در قدرت های پایین همانطور که پیش تر نیز اشاره شد موتورهای شناور تک فاز بهره وری بیشتری نسبت به همتایان سه فاز خود دارند. برای آگاهی از قیمت و همچنین انتخاب مناسب پمپ شناور تک فاز با صنایع پمپ ملل تماس بگیرید.

انواع پمپ شناور

انواع پمپ شناور تک فاز شامل موارد زیر هستند:

پمپ های شناور تخلیه:

: به این پمپ ها، پمپ کف کش گفته می شود.

پمپ های شناور فاضلاب و تخلیه :

این پمپ ها به عنوان پمپ لجن کش شناخته می شوند.

پمپ شناور چاه عمیق:

: این پمپ ها دارای ساختار دو لایه هستند که در بازار به عنوان پمپ های شناور شناخته می شوند.

مزایای پمپ شناور تک فاز ایرانی

موتورهای شناور تک فاز مهم ترین مزایای الکتروموتورهای شناور تک فاز قیمت مناسب و پایین تر آن ها در توان های پایین است که همانطور که در مورد بهره وری ذکر شد با هزینه پایین تر می توان از مزیت های بیشتری بهره برد.طول عمر الکتروموتورهای شناور تک فاز تا قدرت ۵ اسب بیشتر از موتورهای شناور ۳ فاز است و می تواند سال ها به عنوان الکتروموتور شما به وظیفه خود عمل کند، همچنین هزینه تعمیر و نگهداری آن به مراتب کمتر است.

طول عمر الکتروموتورهای شناور تک فاز تا قدرت ۵ اسب بیشتر از موتورهای شناور ۳ فاز است و می تواند سال ها به عنوان الکتروموتور شما به وظیفه خود عمل کند، همچنین هزینه تعمیر و نگهداری آن به مراتب کمتر خواهد بود. مهم ترین نکته درباره این محصولات قیمت مناسب و پایین تر آن ها در توان های پایین است.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش دو اینچ و پمپ لجن کش تک فاز ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید انواع پمپ آب کفکش و لجن کش به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *