اخبار و مقالات, مطالب آموزشی

پمپ هیدرولیک فشار بالا

پمپ هیدرولیک فشار بالا - پمپ سازی ملل - خرید و قیمت پمپ کفکش

در بعضی مواقع، پمپ هایی نیاز است که بتوانند سیال را تا فاصله ی بسیار زیادی به حالت افقی یا عمودی پمپاژ کنند. کارخانجات و ایستگاه های برق از مکان هایی هستند که به پمپ فشار بالا نیازمند هستند. سیال با توجه به فشار استاتیک یا حد ارتفاعی که برای پمپ در نظر گرفته شده است، از دستگاه خارج می شود. در این مقاله به پمپ هیدرولیک فشار بالا میپردازیم و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ هیدرولیک فشار بالا

پمپ هیدرولیک فشار بالا، همان طور که از اسمش مشخص است، دارای فشار استاتیک بسیار قدرتمندی می باشد. به همین دلیل، انواع پمپ هیدرولیک با فشار قوی کاربرد زیادی دارند و در کار هایی مختلفی قابل استفاده می باشند. ساختار این پمپ به صورت چند طبقه است و نیروی گریز از مرکز سبب افزایش فشار می شود. این پمپ در صنایع و مشاغل مختلف مانند: پمپاژ آب و تهیه ی آب شهری، آب رسانی در مشاغل و مصارف صنعتی، آبیاری، تأسیسات صنعتی و البته آتش نشانی که می تواند مهم ترین شغل باشد، کاربرد دارد. پمپ هیدرولیک فشار بالا به نام پمپ wkl شناخته می شود.

ساختار و نحوه ی کارکرد پمپ هیدرولیک فشار بالا

  • اندازه ی قطر پروانه
  • تعداد طبقات و پروانه ها
  • سرعت روتور بر دقیقه

این سه عامل کلی، بیان گر قدرت و فشار این پمپ می باشند. اگر افراد، قطر پروانه ی دستگاه را افزایش دهند، عمل پمپاژ بیشتر می شود، اما این مسئله محدودیت هایی دارد. برای همین، راه دیگری هم برای بالا بردن فشار پیشنهاد می شود. افزایش دور موتور پمپ، یکی از این راه هاست. اما این روش می تواند به پمپ آسیب برساند و در نتیجه باعث کارکرد نا مطلوب دستگاه می شود.

پمپ هیدرولیک

طراحی این پمپ هیدرولیک، بسیار دقیق و بی نقص است. محفظه ی رانش، محفظه ی مکش، محفظه هایی به واسطه ی تعداد پروانه ها که همان طبقات دستگاه می باشند از مهم ترین بخش های این پمپ هستند. این طبقات با اتصالاتی به هم وصل شدند. با توجه به محفظه ی مکشی که در سمت چپ پمپ قرار دارد، سیال وارد پمپ و پروانه ها میشود. مبدل سرعت به فشار در این پمپ هیدرولیک، دیفیوزری است که در پشت پروانه ی دستگاه قرار گرفته است. دیفیوزر سر جای خود ثابت است و تنها پروانه ها در حال چرخش هستند. سیال نهایتا از سمت راست دستگاه، جایی که لوله ی رانش قرار دارد، خارج می گردد.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد، قیمت  و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *