مطالب آموزشی

 مقایسه پمپ های لجن کش تکفاز با ۳ فاز

معرفی پمپ لجن کش

پمپ لجنکش پمپی است با خارج کردن آب های آلوده و ناصاف حاوی املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک ،کار لجن کشی را انجام میدهد. انواع ‌پمپ های لجنکش تولید شده در صنایع پمپ سازی ملل شامل پمپ تکفاز و سه فاز هستند. برای آگاهی از تفاوت این دو با پمپ ملل همراه باشید.

تفاوت پمپ های لجن کش تکفاز با ۳ فاز

پمپ های لجنکش در دو مدل تک فاز و سه فاز در بازار موجود هستند.

  • مدل تک فاز داری قدرت (عموما) کمتری نسبت به مدل سه فاز می باشد و مناسب چاه هایی با عمق کم، برای مصارف غیر صنعتی، تخلیه استخر و تخلیه آب چاه زمین های کشاورزی است.
  • مدل سه فاز دارای قدرت بیشتری (عموما) است و در چاه های عمیق، تأسیسات صنعتی و تجاری، زمین های زراعی و کارگاه‌های بزرگ به منظور پمپاژ سیالات کاربرد دارد.
  • همچنین قیمت پمپ های تک فاز کم تر از پمپ های سه فاز است.

بنابراین اگر برای کارهای سبک به دنبال یک پمپ لجنکش هستید، بهتر است یک پمپ تک‌ فاز تهیه کنید، و برای محیط های صنعتی، پمپ سه فاز خریداری شود. البته به این اصل باید توجه کرد که در صورت خرید یک پمپ  سه‌فاز، باید برق سه‌فاز آن هم تأمین شود تا دستگاه بتواند از تمام توانش بهره ببرد.

انواع پمپ های لجن کش پمپ ملل

پمپ های لجنکش تولید شده در پمپ ملل از دو نوع سه فاز در مدل های ML07,ML06 و تک فاز در مدل های ML01,ML02,ML03,ML04,ML05 می باشند.این پمپ ها با حجم خروجی ۴۰۰ تا ۹۰۰ لیتر در دقیقه آبدهی در ارتفاع های (هد) ۲۵ متر را فراهم می کنند. (جزئیات بیشتر).

قیمت پمپ لجن کش

پمپ‌های آب لجنکش با توجه به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را بابالا ترین کیفیت و قیمت مناسب تهییه کنید. برای آگاهی از قیمت خرید انواع  پمپ‌ها با صنایع پمپ ملل در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *