مطالب آموزشی

پمپ لجن کش ۴ اینچ

پمپ لجن کش ۴ اینچی

پمپ لجن کش ۴ اینچ پمپی است با خارج کردن آب های آلوده و ناصاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارند کار لجن کشی را انجام می دهد. انواع ‌پمپ های لجنکش تولید شده در صنایع پمپ سازی ملل شامل پمپ تکفاز (ساده و فلوتر دار ) و سه فاز ۲،۳و ۴ اینچی هستند.

سایز خروجی پمپ های لجن کش تاثیر مستقیم بر میزان آبدهی یا میزان خروجی سیال از پمپ دارد. به این ترتیب بزرگتر بودن مقطع خروجی پمپ کف کش ۴ اینچ به مفهوم میزان دبی بیشتر در این پمپ است. در نتیجه در مدت زمان مشخص می توان آب بیشتری را جا به جا کرد و به ارتفاع بالاتر فرستاد.

ویژگی و مشخصات پمپ لجنکش ۴ اینچی

پمپ لجن کش ۴ اینچی ملل به دلیل سایز نسبتا بزرگ دهانه خروجی دارای توان آبدهی ۶۰۰ تا ۹۰۰ لیتر در دقیقه تا ارتفاع  حداکثر  ۲۰ متری را دارد .پمپ های لجنکش ۴ اینچی ملل در دو نوع تکفاز و ۳ فاز در مدل های ML05،ML06،  ML07 تولید و عرضه می شوند.جهت اطلاع از جزییات انها به قسمت محصولات مراجعه کنید.

قطعات ریخته گری شده این نوع پمپ ها از جنس آلومینیوم و چدن تحت فشار و با مقاومت شیمیایی بالا در برابر مواد شیمیایی و اسیدی و صنایع غذایی می باشند.مشخصات کلی این پمپ ها شامل:

  • برق مصرفی:تکفاز ۲۲۰ ولت و ۳ فاز۳۸۰ ولت
  • قدرت:۲تا ۹.۲ کیلووات
  • بیشترین آبدهی: ۹۰۰ لیتر در دقیقه
  • جریان مصرفی:۱۰ تا ۱۵ آمپر
  • دور موتور:۲۸۰۰ دور در دقیقه

 قیمت و خرید پمپ لجنکش ۴ اینچی

پمپ‌های آب لجن کش با توجه به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت تهیه کنید. برای آگاهی از قیمت انواع  پمپ‌ها با صنایع پمپ ملل تماس در تماس باشید.

کارخانه صنایع پمپ ملل:استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *