مطالب آموزشی

پمپ کف کش کوچک

خرید-پمپ کفکش کوچک- پمپ کف کش ایرانی-ارزان

پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای و پسمانده های کوچک دارند کار کف کشی را انجام می دهد. از پمپ کفکش میتوان در داخل استخر ، رودخانه ، نهر ، چاه ، قنات ، جهت آبرسانی به اسپرینکلرهای آبیاری بارانی ، آبنما ، فواره ، و مجموع نقاط آب گرفته که نیاز به تخلیه سریع دارند ، استفاده نمود .این پمپ ها در انواع مختلف تک فاز،۳فاز بوده که شما می توانید برای انتخاب و خرید بهترین کفکش ایرانی با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ کف کش کوچک

انواع پمپ کفکش ملل بصورت  تک فاز با دهانه خروجی در اندازه های ۱ یک و یک و چهاردهم و ۲ اینچ با ارتفاع ۱۲ ، ۲۲ ، ۳۰ ، ۴۵ ، ۵۴ ، و ۷۲ متری تولید می شوند.

این پمپ ها معمولاً در جنس های مختلف استیل کردن آلومینیوم و پلاستیک ساخته می‌شوند و شما باید هنگام خرید بر اساس نیاز خود و همچنین توجه به مسائلی از جمله شرایط جوی و جغرافیایی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پمپ های کفکش مدل M.01 با وزن۱۴ کیلوگرم و مدل M.08 با وزن ۱۲ کیلوگرم جزو پمپ های کفکش کوچک محسوب می شوند که قدرت آبیاری تا ارتفاع ۱ تا ۱۷ متر را دارند.

قطعات ریخته گری شده این نوع پمپ ها از جنس آلومینیوم ، چدن و استیل تحت فشار ساخته شده و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید و ماشین کاری میگردد.

 در تولید این نوع پمپ از پروانه های روبسته چند کاناله و شفت های تمام استیل استفاده شده است. حداکثر دمای مناسب آب برای کارکردن این پمپ ها ۴۵ درجه میباشد.

جدول فنی هر یک از پمپ های کف کش ملل را با کلیک بر روی هر مدل میتوانید مشاهده بفرمایید .

قیمت پمپ کفکش کوچک

 قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ کفکش و لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند.

برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *