مطالب آموزشی

خرید پمپ  کفکش ۲ اینچی

پمپ  کفکش ۲ اینچی

پمپ کفکش نوعی از پمپ های آب است که با کمک یک الکتروموتور، انرژی لازم برای به حرکت در آوردن آب یا هر نوع سیالی که قرار است توسط این دستگاه پمپاژ شود را فراهم می کند. به طور کلی از این نوع پمپ آب ها به منظور جمع آوری آب های سطحی و زیر زمینی و برای پمپاژ آب‌های تمیز و بدون آلودگی یا لجن استفاده می‌شود.منظور از پمپ کفکش ۲ اینچ پمپی است که دبی یا قطر دهانه خروجی آن  ۲ اینچ است .

هرچه دبی بیشتر و ارتفاع کمتر باشد میزان آبدهی بیشتر خواهد بود. اگر ارتفاع محل نصب پمپ کفکش خود را میدانید توصیه می شود جهت انتخاب دبی(دهانه خروجی) دقت لازم را بعمل اورید تا به نتیجه دلخواه برسید.در ادامه با صنایع پمپ ملل همراه باشید تا اطلاعات لازم در اختیارتان قرار گیرد.

 مشخصات فنی پمپ های کفکش ۲ اینچ ملل

پمپ های کف کش ملل در مدل ۲ اینچ با ارتفاع ۱۲ ، ۲۲ ، ۳۰ ، ۴۵ ، ۵۴ ، و ۷۲ متری تولید و به بازار عرضه میگردد. پمپ های آب کفکش ملل در  نوع تک فاز تولید می شوند.

قطعات ریخته گری شده این نوع پمپ ها از جنس آلومینیوم ، چدن و استیل تحت فشار ساخته شده و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید و ماشین کاری میگردد.

 در تولید این نوع پمپ از پروانه های روبسته چند کاناله و شفت های تمام استیل استفاده شده است. حداکثر دمای مناسب آب برای کارکردن این پمپ ها ۴۵ درجه میباشد.

جدول فنی هر یک از پمپ های کف کش ملل را با کلیک بر روی هر مدل میتوانید مشاهده بفرمایید .

قیمت و خرید پمپ کف کش ۲ اینچ

پمپ‌های آب کف کش با توجه به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را با قیمت مناسب و بابالاترین کیفیت تهیه کنید. برای آگاهی از قیمت انواع  پمپ‌ها با صنایع پمپ ملل تماس در تماس باشید.

کارخانه صنایع پمپ ملل : استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳. 

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *