مطالب آموزشی

تفاوت پمپ آب خانگی و پمپ کفکش

تفاوت پمپ آب و کفکش - صنایع پمپ سازی

انواع پمپ آب با توجه به کاربرد و ظرفیتی که دارند در دو دسته ی جداگانه ی خانگی و صنعتی تولید می شوند. نمونه های صنعتی این محصولات برای استفاده در صنایع و زمینهای کشاورزی مناسب بوده در حالی که پمپ های آب خانگی برای مصارف در ساختمان های مسکونی طراحی شده اند.اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. درباره تفاوت پمپ آب و کفکش در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

تفاوت پمپ آب خانگی و پمپ کفکش

امروزه شرکت های مختلفی این نوع از محصولات را با در نظر گرفتن استانداردهای گوناگون، در کیفیت و ابعاد مختلف تولید می کنند. هر یک از انواع پمپ های آب با توجه به اصولی که در ساخت آنها در نظر گرفته شده است، دارای کارکرد متفاوتی هستند. در یک دسته بندی کلی می توان پمپ های آب را در دسته جداگانه طبقه بندی کرد:

  • پمپ آب خانگی
  • پمپ آب صنعتی

پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی یکی از انواع پمپ آب می باشد که نیروی جریان برق را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند و از اصلی ترین کاربرد آن می توان به افزایش فشار آب در ساختمان های اداری و مسکونی اشاره کرد. این نوع از محصولات در ابعاد و سایزهای گوناگونی تولید می شوند و با توجه به کارایی که دارد، هزینه ی متفاوتی برای خرید آنها پیشنهاد می شود. کمبود فشار موجود در ساختمان ها با استفاده از این محصول به راحتی برطرف می شود. امروزه در بسیاری از ساختمان ها به ویژه در کلانشهرها به کارگیری پمپ های آب یکی از الزامات اصلی برای اطمینان از انتقال آب به همه ی بخش ها است. پمپ های آب خانگی دارای انواع مختلفی هستند که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد :

  • پمپ آب خانگی بدون صدا
  • پمپ آب خانگی نیم اسب
  • پمپ آب خانگی یک اسب بخار بشقابی
  • پمپ آب جتی یک اسب بخار
  • پمپ آب خانگی یک اسب بخار دو پروانه
  • پمپ آب خانگی یک و نیم اسب بخار دو پروانه
  • پمپ آب خانگی دو اسب بخار

پمپ آب صنعتی

پمپ آب صنعتی از دیگر انواع پمپ آب می باشد که با قابلیت ها و ظرفیت بیشتر در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از پمپ ها نیز با توجه به کاربردهایی که دارند در مدل های مختلف تولید و به فروش می رسند. پمپ های آب صنعتی به طور عمده در کارخانه ها، زمین های کشاورزی و صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از محصولات با توجه به این موضوع که باید فشار آب را برای مسافت طولانی و مقدار زیاد تحت کنترل قرار دهد به طور عمده در ظرفیت های بالا تولید و طراحی می شوند. قابلیت های ویژه ی آنها سبب شده که پمپ های صنعتی مانند پمپ کفکش گزینه ی مناسبی برای مصارف مختلف باشد. به عنوان مثال برای تامین آب برای آتش نشانی این نوع از محصولات می تواند بسیار کارساز باشد.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *