مطالب آموزشی

نکات پمپ کفکش

پمپ کفکش دو اینچ | پمپ لجن کش تک فاز | خرید پمپ لجن کش - فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل - پمپ کفکش خانگی

امروزه استفاده از انواع پمپ کف کش و لجن کش در مصارف خانگی ، صنعتی، کارخانجات و … گسترش یافته است. شما میتوانید انواع پمپ کف کش و لجن کش را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل خریداری نمایید. اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. درباره نکات پمپ کفکش خانگی در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ کفکش خانگی و نکات مهم درباره آن

پمپ کف کش در دسته الکترو پمپ قرار دارد. الکتروپمپ کفکش به صورت  پمپ کفکش سه فاز و پمپ کفکش  تک فاز در جنسهای گوناگون از جمله چدن و استیل و آلومینیوم موجود است. وظیفه پمپ کف کش پمپاژ آب های تمیز یا تخلیه آبهای آلوده که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، دارای شن های ریز و پسمانده های کوچک هستندف میباشد. در ادامه به نکات ضروری در باره پمپ کفکش می‌پردازیم.

نکات ضروری در مورد پمپ کفکش

در زمینه راه اندازی پمپ کف کش و لجن کش خانگی ، اطمینان از میزان ولتاژ برق بسیار نکته ضروری خواهد بود. ناگفته نماند که از نوع تک مرحله ای آن در چاه هایی که دارای قطر ۱۲ اینچ هستند استفاده خواهد شد. بررسی با دقت نمودار هد و دبی، در انتخاب صحیح پمپ کف کش به شما کمک خواهد کرد. قبل از اجرای پمپ کف کش نیاز است که محل تعیین شده بر روی پمپ از آب پر شود. در این پمپ ها جهت خنک کردن دینام موتور از یک نوع سیال استفاده شده که این سیال بسیار معتبر میباشد.

اساس کار پمپ کفکش

انواع پمپ کف کش بر طبق اصولی معین کار خواهند کرد. درادامه به معرفی اساس کار پمپ کفکش میپردازیم. اساس کار پمپ کف کش به صورت زیر می‌باشد:

  • این پمپ‌ها از نظر ظاهری نیز به دو شکل پروانه نیمه باز و یا پروانه بسته هستند. از نظر کارکرد دارای دو سبک آب از رو و آب از بغل میباشند.
  • پمپ‌های کفکش با خارج کردن آب آلوده و دارای گل و لای،لجن و همینطور شن های ریز، کار کف کشی را انجام می‌دهد.

خرید پمپ کفکش

برای خرید پمپ کف کش خانگی باید به مواردی توجه کرد تا بتوان خریدی مطمئن داشت. در ادامه به نکاتی میپردازیم که رعایت این نکات موجب خرید پمپ مناسب خواهد شد. نکات مهم هنگام خرید پمپ کف کش عبارتند از موارد زیر:

  • توجه به جنس پمپ
  • قدرت موتور و میزان آبدهی
  • قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ
  • قدرت موتور و میزان آبدهی از دسته نکاتی است که در انتخاب پمپ کف کش باید رعایت شود
  • پمپ کف کش در چند نوع استیلو چدنی و برنزی طراحی شده اند، که نوع استیل آن پر کاربردتر است
  • در صورتی که نیاز باشد که در فضای عمیق تر با پمپاژ بالاتر از پمپ استفاده شود استفاده از پمپ کف کش چند مرحله ای می تواند گزینه خوبی باشد این محصول در چاه های عمیق نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *